امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
زیت نت

زیت نت

مجله ای برای تمام فارسی زبانان
X
سریال آفتاب پرست

معرفی کامل سریال آفتاب پرست + تیزر و تصاویر و بازیگران سریال

سریال آفتاب پرست که یکی از جدیدترین ساخته های برزو نیک نژاد و نویسندگی امیر برادران می باشد، قرار است یک سریال تمام کمدی برای پخش در شبکه نمایش خانگی باشد. این سریال که نگارش آن تقریبا به اتمام رسیده می تواند با ژانری که دارد مخاطبان زیادی را به سمت خود بکشاند. برزو نیک نژاد این سریال را با توجه به مشکلات و مسائل روز اجتماع ساخته است که اتفاقات جالبی را در درون آن پرورانده است. پخش سریال آفتاپ پرست قرار است در تابستان سال ۱۴۰۱ از طریق پلتفرم های شبکه نمایش خانگی شروع شود.

سریال آفتاب پرست

معرفی سریال آفتاب پرست

سریال آفتاب پرست یک سریال طنز و کمدی می باشد که قرار است به زودی وارد چرخه نمایش شود. این سریال به کارگردانی برزو نیک نژاد و نویسندگی امیر برادران ساخته نوشته شده است. در این سریال پژمان جمشیدی و حمیدرضا آذرنگ به همراه باران کوثری به عنوان نقش های اصلی حضور دارند. قرار است در این سریال شما با اتفاقات جالب و خنده دار سورپرایز شوید.

سریال آفتاب پرست

معرفی کامل سریال آفتاب پرست + تیزر و تصاویر و بازیگران سریال

 

بازیگران سریال آفتاب پرست

در این سریال پژمان جمشیدی، حمیدرضا آذرنگ، باران کوثری،آتیلا پسیانی شبنم قربانی، غلامرضا نیکخواه، الهام اخوان، افشین سنگ چاپ و … حضور دارند.

 

خلاصه داستان سریال آفتاپ پرست

در خلاصه داستان این سریال آمده است که : سلامتی همه خوبا … پژمان جمشیدی و حمیدرضا آذرنگ دو زندانی هستند که با یکدیگر همراه می شوند و در زندان اتفاقات جالبی را رقم می زنند. با آزادی آنها از زندان این دو وارد چالش های دیگری می شوند که زندگی هر دوی آنها را تحت الشعاع قرار میدهد.

بیشتر بخوانید  سریال قورباغه :معرفی بازیگران و عوامل این سریال + تصاویر

 

تیزر سریال آفتاب پرست

 

پخش قسمت اول سریال آفتاب پرست

پخش این سریال زیبا و خنده دار از دوشنبه ۲۷ تیرماه ۱۴۰۱ شروع می شود و هر هفته میهمان خانه های شما طرفداران کمدی خواهد بود. پخش این سریال بر عهده رسانه فیلم نت می باشد.

 

سریال آفتاب پرست

 

اگر شما دوستان عزیز هم جزو مخاطبان این سریال می باشید نظر خود را در مورد این کار برای ما ارسال کنید.

ارسال دیدگاه

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به زیت نت ♥ می باشد.