امروز: چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳
زیت نت

زیت نت

مجله ای برای تمام فارسی زبانان
X
سریال خون سرد

معرفی کامل سریال خون سرد با حضور امیر آقایی + تصاویر و تیزر سریال

سریال خون سرد یکی از جدیدترین سریال های نمایش خانگی می باشد که قرار است مرداد ماه امسال (۱۴۰۱) آماده پخش شود. در این سریال امیر آقایی به عنوان یکی از بازیگران اصلی و شاهص این سریال به ایفای نقش پرداخته است. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی کامل این سریال بپردازیم.

سالهای ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ دوسال پر کار برای فیلم سازان در حوزه سریال های نمایش خانگی شده است. سریال های زیادی در این دو سال آماده نمایش شده اند و بسیاری از کارگردانان هم به خاطر روی آوردن مردم به پلتفرم های پخش فیلم و سریال مانند فیلیمو ، نماوا و فیلم نت، دوست دارند در این حوزه سریال های خود را به نمایش بگذارند. البته دلیل اصلی این انتخاب آنان شاید درآمد بیشتر در در این پلتفرم ها و نوع نمایششان باشد. در این دهه اخیر که این پلتفرم ها روی کار آمده اند، توانسته اند با سرعت بسیار زیادی مخاطبان خود را پیدا کرده و آنها را جذب کنند. این موضوع باعث شده تا این پخش کننده های فیلم و سریال به یکی از مبدا های اصلی و انتخاب عموم مردم برای دیدن فیلم و سریال های مورد نظرشان باشد.

سریال خون سرد

معرفی سریال خون سرد

سریال «خون سرد» به کارگردانی امیرحسین ترابی و تهیه کنندگی بهمن کامیار از ۲۸ مردادماه به صورت اختصاصی در فیلم‌نت منتشر می شود. امیر آقایی بازیگر اصلی این سریال است.‌این پنجمین حضور آقایی در سریال های شبکه نمایش خانگی محسوب می شود.دیگر بازیگران «خون سرد» در به زودی معرفی خواهند شد. به گفته تهیه کننده سریال خون سرد : این سریال یکی از پربیننده ترین سریال های نمایش خانگی در سال ۱۴۰۱ خواهد شد. تیم تشکیل شده برای ساخت سریال خون سرد یکی از تیم های خوب سینمایی می باشد که امیدواریم حاصل زحمات این دوستان عزیز تبدیل به کاری موفق شود. در ادامه عواملی این سریال را مشاهده می کنید.

بیشتر بخوانید  آیا ماجرای تغییر جنسیت شهره لرستانی واقعیت دارد؟

 

عوامل خون سرد عبارت اند از : نویسندگان: علیرضا عطااله تبریزی، محمد مهدی عزیزمحمدی، احسان ابراهیمی،امین فرشادمهر – مجری طرح و مدیرتولید:سیدحسین هادیانفر – مدیرفیلمبرداری: محمدرسولی – تدوین: نیما جعفری جوزانی – آهنگساز: حامد ثابت – طراحی و ترکیب صدا: فرامرز ابوالصدق – جانشین تولید: حسن محمدی آرش – دستیار اول کارگردان: یوسف وجدان دوست – برنامه ریز: حمیدرضا غفارزاده- نیما خورشیدی – مدیرصدابرداری: بابک اخوان – طراح صحنه: بهمن زربخش – طراح گریم: محسن دارسنج – طراح لباس: مجید لیلاجی – منشی صحنه: حمیرا نعمت الله – مدیرتدارکات : بهرام صادقی – عکاس و فیلمبردار پشت صحنه: محسن عامری

 

سریال جدید خون سرد

تیزر معرفی سریال خون سرد

 

زمان پخش قسمت اول سریال خون سرد

قسمت اول این سریال به گفته کارگردان این کار قرار است در ۲۸ مرداد ماه ۱۴۰۱ یعنی کمتر از یک ماه دیگر آماده پخش شود. البته امکان جا به جایی زمان پخش به دلایل مختلف وجود دارد که باید دید آیا این سریال در زمان مشخص شده آماده پخش خواهد شد یا خیر.

به نظر شما این سریال میتواند یکی از پر مخاطبترین سریال های شبکه نمایش خانگی در سال ۱۴۰۱ تبدیل شود؟

 

ارسال دیدگاه

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به زیت نت ♥ می باشد.