امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
زیت نت

زیت نت

مجله ای برای تمام فارسی زبانان
X
سریال پدر گواردیولا

معرفی کامل سریال پدر گواردیولا + زمان پخش قسمت اول این سریال

زیت نت : این روزها تب سریالهای نمایش خانگی بسیار داغ می باشد و کارگردانها و تهیه کنندگان بسیاری در این حوزه ورود کرده اند. با توجه به گفته بسیاری از آنها کار در شبکه نمایش خانگی بسیار لذت بخش تر می باشد همچنین درآمد حاصل از ساخت و فروش این سریال ها نیز تفاوت چشمگیری نسبت به سینما و کار در تلویزیون دارد. البته هجوم مخاطبان به این پلتفرمها نیز جز جدایی ناپذیر این موضوع می باشد. در ادامه با ما همراه شوید تا یکی از جدیدترین سریال های ساخته شده در این حوزه به نام “پدر گواردیولا” را بررسی کنیم.

سریال پدر گواردیولا

معرفی سریال پدر گواردیولا

سریال پدرگواردیولا یکی از جدیدترین ساخته های سعید نعمت الله می باشد که اولین سریال خود در شبکه نمایش خانگی را می سازد. نویسندگی این سریال را هود برعهده گرفته و همچنین تهیه کننده این مجموعه نیز جواد نوروزبیگی می باشد. با توجه با بازیگرانی که در این سریال حضور دارند، انتظار می رود که این سریال به یکی از پر مخاطب ترین سریال ها در پلتفرم ها و شبکه نمایش خانگی تبدیل شود.

بازیگران این سریال عبارتند از : مهران مدیری – امیرمهدی ژوله – حمید فرخ نژاد – آرش عدل پرور – هنگامه قاضیانی – مهدی سلطانی – ستاره اسکندری – نرگس محمدی – علیرضا خمسه – مرجانه گلچین – پریوش نظریه – نسیم ادبی – سیامک صفری – سارا خوئینی ها – علی اوجی

 

توضیحاتی درباره چگونگی مراحل ساخت این سریال :

به گزارش مشاور رسانه‌ای پروژه ؛ تصویر برداری سریال شبکه خانگی «پدر گواردیولا» در حالی به روزهای آخر تصویربرداری خود نزدیک می‌شود که به تازگی بازی مهران مدیری و حمید فرخ‌ نژاد در این سریال به پایان رسیده است. سریال سعید نعمت ‌اله در روزهای پایانی فیلمبرداری .پایان بازی مهران مدیری و حمید‌فرخ نژاد در «پدر گواردیولا» بازی مهران مدیری و حمید فرخ‌نژاد در سریال شبکه خانگی «پدر گورادیولا» به کارگردانی سعید نعمت‌اله به پایان رسید.

‎سریال پدر گواردیولا نخستین تجربه کارگردانی سعید ‌نعمت ‌اله در شبکه نمایش خانگی است. این سریال یکی از کارهای پر بازیگر این شبکه است. در سریال «پدر گواردویلا» در کنار مدیری و فرخ ‌نژاد بازیگرانی چون مهدی سلطانی ، هنگامه قاضیانی، ستاره اسکندری، نرگس محمدی، امیر مهدی ژوله، آرش عدل پرور، علی اوجی و… بازی دارند. سریال «پدر گواردویلا» با سرمایه شخصی تولید شده و به زودی پلتفرم پخش ‌کننده آن معرفی می‌شود.

بیشتر بخوانید  معرفی و تصاویر سریال ایرانی زمین گرم شبکه سه سیما

 

قسمت اول سریال پدر گواردیولا

این سریال به زودی وارد چرخه نمایش هفتگی می شود. مخاطبان این سریال می توانند تا ماه آینده خود را آماده دیدن این سریال زیبا کنند. این سریال با توجه به ستارگانی که دارد میتواند بسیاری از مخاطبان را به پای پلتفرمها ی شبکه نمایش خانگی بکشد.

 

تیزر و تصاویر سریال پدر گواردیولا

 

سریال پدر گواردیولا

معرفی کامل سریال پدر گواردیولا + زمان پخش قسمت اول این سریال

سریال پدر گواردیولا

عکسهای سریال پدر گواردیولا

سریال پدر گواردیولا

سریال پدر گواردیولا

ارسال دیدگاه

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به زیت نت ♥ می باشد.