امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
زیت نت

زیت نت

مجله ای برای تمام فارسی زبانان
X
سریال پوست شیر

معرفی کامل سریال پوست شیر + تیزر و بازیگران و زمان پخش قسمت اول

زیت نت : سریال های نمایش خانگی این روزها در vod های معروف و پخش کننده این سریال ها غوغا به پا کرده اند. تعداد سریال هایی که زا این طریق برای پخش آماده می شوند، در این چند ساله بسیار زیاد شده اند. یکی از دلایل آن هم درآمد و فروش این سریال ها در شبکه نمایش خانگی می باشد که مهمترین دلیل نیز برای تهیه کنندگان می باشد. یکی از این سریال ها که قرار است به زودی وارد چرخه نمایش شود، سریال پوست شیر می باشد. اگر شما هم طذفدار این سریال ها می باشید با ما تا انتهای این مطلب همراه شوید تا به معرفی کامل این سریال بپردازیم.

سریال پوست شیر

معرفی کامل سریال پوست شیر + بازیگران و زمان پخش قسمت اول

بازیگران سریال پوست شیر:

در این سریال بازیگرانی همچون : شهاب حسینی – هادی حجازی فر – پانته آ بهرام – ژیلا شاهی – آناهیتا افشار – مهرداد صدیقیان – علیرضا کمالی – پردیس احمدیه – بابک کریمی – علی اوسیوند به هنرنمایی پرداخته اند.

 

درباره این سریال: «پوست شیر» از سی‌ام شهریور، هر چهارشنبه ساعت هشت شب منتشر خواهد شد. شهاب حسینی با این سریال پس از سالها به شبکه نمایش خانگی برمی‌گردد و هنرمندانی همچون هادی حجازی‌فر، پانته‌آ بهرام، مهرداد صدیقیان، علیرضا کمالی، پردیس احمدیه، بابک کریمی، ژیلا شاهی، آناهیتا افشار، کامران تفتی، علی اوسیوند، بهزاد خلج و سعید دشتی در این مجموعه ایفای نقش خواهند کرد.

 

بازی متفاوت شهاب حسینی و هادی حجازی فر در این سریال:

سریال پوست شیر در ژانر درام و اکشن با بازی جذاب شهاب حسینی و هادی حجازی فر به زودی مهمان خانه ها خواهد شد. شخاب حسینی در این سریال با یک بازی و نقش کاملا متفاوت قرار است تماشاگران و طرفداران خود را سورپرایز نماید. باید منتظر ماند و دید که آیا سریال جذاب میتواند مانند سریال یاغی در قلب مخاطبان نفوذ کند یا خیر. شهاب حسینی پس از چندین سال و سریال شهرزاد که نقش قباد را به زیبایی هرچه نمام تر ایفا کرد دوباره با انتخاب این سریال میخواهد مخاطبان و طرفداران خود را خوشحال کند.

بیشتر بخوانید  هازال در سریال یاقوت کبود کیست؟ بیوگرافی İlda Özgürel + تصاویر خصوصی

 

قسمت اول سریال پوست شیر:

این سریال قرار است که به زودی و در تاریخ سی ام شهریورماه ۱۴۰۱ از رسانه بزرگ فیلم نت منتشر شود.

 

تیزر سریال پوست شیر

 

سریال پوست شیر

سریال پوست شیر

ارسال دیدگاه

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به زیت نت ♥ می باشد.