امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
زیت نت

زیت نت

مجله ای برای تمام فارسی زبانان
X
سریال بوم و بانو

معرفی بازیگران و سریال بوم و بانو شبکه دو سیما

به گزارش زیت نت : سریال ایرانی بوم و بانو که محصول شبکه دوم صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است قرار است به مناسبت ایام محرم ۱۳۹۹ به روی انتن برود.

 

به گزارش روابط عمومی شبکه دو، این پروژه همکاری جدید سلطانی و زرین‌کوب پس از سریال «ستایش» محسوب می‌شود. سریال تاریخی «بوم و بانو» مقطع دوره پهلوی را به نمایش می‌کشد و کاری در حوزه تاریخ معاصر به شمار می‌آید. این مجموعه به نویسندگی شعله شریعتی و اعظم بهروز روایتگر داستانی عاشقانه و تاریخی است.

 

لوگو سریال بوم و بانو

لوگو سریال تلویزیونی بوم و بانو

 

سعید سلطانی که علاوه بر «ستایش» تجربه ساخت سریال‌های تاریخی چون «پس از باران» و «خانه‌ای در تاریکی» را در کارنامه هنری‌اش دارد، باز هم به سراغ بخشی از تاریخ ایران رفته و روایتگر قصه‌ای تاریخی در «بوم و بانو» شده است.

 

معرفی بازیگران و سریال بوم و بانو شبکه دو سیما

 

در این مجموعه بازیگرانی چون بهنام تشکر در نقش سرهنگ سپنتا، فریبا متخصص در نقش ماهرخ همسر تیمسار افشار، مسعود رایگان در نقش تیمسار افشار، ساغر قناعت، مهدی احمدی، دیبا زاهدی و… در سریال بوم و بانو ایفای نقش می‌کنند.

 

دیگر عوامل این سریال عبارتند از:

مدیر فیلمبرداری: محمدناصری، مجری طرح: لوح زرین‌هنر، آهنگساز: پیمان یزدانیان، تدوین: مهدی حسنی‌وند و احسان شیبانی، صداگذاری و میکس: مهرشاد ملکوتی، مدیر برنامه‌ریزی: حجت ذیجودی، دستیار اول کارگردان: عادل سلطانی، منشی‌صحنه: داریوش اسقایی، طراح لباس: مجید لیلاجی، طراح صحنه: داریوش پیرو، طراح چهره‌پردازی: مهین نویدی، صدابردار: وحید سلطانی، جلوه‌های ویژه: امیر ولی‌خانی، جلوه‌های میدانی: رضا ترکمان، مدیر تولید: حامد خاکدامن، مدیر تدارکات: سعید حاجی‌زاده، عکاس: نادر پیرزاده، مشاور رسانه: ملیکا راد

بیشتر بخوانید  پیوستن فرزاد فرزین به جمع بازیگران سریال ملکه گدایان + عکس

 

در خلاصه داستان این سریال چنین عنوان سده است : در ایامی که عشق رهروان محرم به مسلخ برده می‌شود و شورشان به یغما می‌رود، عشقی بی‌آلایش سر بر می‌آورد که در دل طوفان بلایای زمانه به ابتلا کشیده می‌شود و در سایه تزویر و فریب بدخواهان تا مرز نابودی می‌رود، اما در واپسین لحظات، چون سیمرغی از میان خاکستر برمی‌خیزد…

 

سریال «بوم و بانو» کاریست از گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما که شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱:۳۰ روانه آنتن می‌شود و پنجشنبه‌ها در همین ساعت خلاصه هفتگی سریال پخش خواهد شد. بازپخش این سریال ساعت ۴۵ دقیقه بامداد، ۸:۴۵ و ۱۶:۳۰ خواهد بود.

 

سریال «بوم و بانو» به تهیه کنندگی آرمان زرین‌کوب و کارگردانی سعید سلطانی از شنبه ۱۵ شهریور از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

 

ارسال دیدگاه

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به زیت نت ♥ می باشد.