امروز: سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
زیت نت

زیت نت

مجله ای برای تمام فارسی زبانان
X
Aslı Enver

بیوگرافی ثریا در سریال عروس استانبول و همسرش + تصاویر شخصی

با اینکه امروزه فیلم و سریال های زیادی چه در اینترنت به صورت پخش نمایش خانگی و چه به صورت مجازی توسط سایتهای دانلود فیلم و سریال برای تماشا موجود هست، اما هنوزم سریال های ترکی در ایران طرفداران بسیاری دارد. این سریال ها با توجه به قسمت های زیادی که دارند به راحتی میتوانند به موضوعات مختلف بپردازند.

امروز با ما در زیت نت همراه باشید تا یکی از شخصیت های اصلی سریال عروس استانبول به نام ثریا را برای شما معرفی کنیم. این سریال یکی از سریال های پر طرفدار هم در کشور ترکیه و هم در ایران می باشد.

 

سریال عروس استانبول

بیوگرافی ثریا در سریال عروس استانبول و همسرش + تصاویر شخصی

بیوگرافی Aslı Enver :

Aslı Enver – آسلی انور متولد ۱۰ مه ۱۹۸۴ ( به شمسی : بیست اردیبهشت ۱۳۶۳) بازیگر زن اهل ترکیه است. انور در لندن انگلیس متولد شد و تا ۱۲ سالگی در آنجا زندگی کرد. پدر وی نیز ترک می باشد و اصالتی قبرسی دارد اما در لندن بزرگ شده و مادر Enver را در آنجا ملاقات کرده و با او ازدواج کرده است.

Aslı Enver در دوران نوجوانی در یک مسابقه استعداد یابی موزیک در لندن شرکت کرد و برنده شد. او تئاتر را در مرکز هنری Mujdat Gezen در استانبول آغاز کرد و در دبیرستان هنرهای زیبا پرا تحصیل کرد و در رشته تئاتر از دانشگاه هالیچ فارغ التحصیل شد.

او اولین نقش خود را در Space Sitcom داشت. بعد ها او به عنوان بازیگر در مجموعه تلویزیونی Life Science انتخاب شد و به مدت پنج فصل در سریال محبوب جوانان کاواک یلری شخصیت اصلی “ماین ارگون” را بازی کرد. او بیشتر به خاطر بازی در چندین سریال تلویزیونی از جمله در نقش ماین در سریال کاواک یلری و همچنین نقش آفرینی او در سریال ساسکونلار و در آخر هم بازی در سریال ایستانبلو گلین (عروس استانبول) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید  دوا در سریال گلجمال کیست؟ بیوگرافی ملیس سزن Melis Sezen + تصاویر خصوصی

از جمله دیگر سریال های این بازیگر می توان به :

سریال گمشده

به من بگو الان هیکران

برادر من مال من است

حال ما خوب است؟

بابل

اشاره کرد. که در کشور ترکیه ساخته شده اند.

 

زندگی شخصی و روابط عاطفی :

این بازیگر در ۱۳ ژوئیه ۲۰۱۲ ، با Birkan Sokullu ازدواج کرد. اما ازدواج آنها ۳ سال بیشتر دوام نداشت و سرانجام در ۲۷ آگوست ۲۰۱۵ ، آنها از طریق وکلای خود بیانیه ای دادند و طلاق خود را اعلام کردند.

birakan-sokullu

همسر اول آسلی انور Birkan Sokullu

 

آسلی انور در سال ۲۰۱۶ دوباره عاشق می شود و با مورات بوز (Murat Boz) رابطه ای عاشقانه برقرار میکند. اما این رابطه هم سرانجام پس از قهر و آشتی های فراوان در سال ۲۰۱۹ به پایان رسید.

murat-boz

مورات بوز همسر دومش

 

در ادامه تصاویری از این بازیگر به تنهایی را مشاهده می کنید.

 

تصاویری از آسلی انور (ثریا در عروس استانبول)

Aslı Enver

Aslı Enver

Aslı Enver

عکسهای ثریا

Aslı Enver

Aslı Enver

Aslı Enver

Aslı Enver

Aslı Enver

ثریا (asli enver)

Aslı Enver

Aslı Enver

Aslı Enver

Aslı Enver

کودکی های آسلی انور

ارسال دیدگاه

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به زیت نت ♥ می باشد.