امروز: جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
زیت نت

زیت نت

مجله ای برای تمام فارسی زبانان
X
ایده هایی برای یک زندگی عاشقانه

ایده هایی برای یک زندگی عاشقانه /همسرتان را جذب خود کنید!

چطور میتوانم همسرم را سورپرایز کنم؟ آیا همسرم مرا فراموش کرده و یا اینکه از زندگی با من سرد شده است؟ چند وقتی است که همسرم دیگر مثل اول رابطه و ازدواجمان خوشحال نیست.

شاید با خود فکر کرده باشید که همسرتان دیگر شما را دوست ندارد،اما ما خلاف این را به شما ثابت میکنیم. با ما همراه باشید تا دوباره با این ایده ها همسرتان را عاشق و سرزنده ببینید.

 

ایده هایی برای یک زندگی عاشقانه

ایده هایی برای یک زندگی عاشقانه /همسرتان را جذب خود کنید!

 

ایده هایی برای یک زندگی عاشقانه

ایده اول : اگر همسر شما چند روز قصد مسافرت داشت به او بگویید که خیلی نگرانش هستید و به همین خاطر یک نفر را استخدام کردید که مواظب او باشد. سپس به او یک عروسک کوچک هدیه بدهید.

 

ایده دوم : یک بسته شبرنگ بخرید و در بالای تخت خواب خود روی سقف با آن یک جمله زیبا مثل “عزیزم دوستت دارم” بنویسید. زمانی که چراغها خاموش شد ،پیغام شما آشکار خواهد شد.

 

ایده سوم : در یک مناسبت مخصوص ،یازده گل رز قرمز بخرید و یک گل رز مصنوعی هم در بین آنها قرار دهید. سپس یک کارت به آن متصل کنید و رویش بنویسید :

تا زمانی دوستت دارم که آخرین گل رز پژمرده شود

ایده هایی برای یک زندگی عاشقانه

Ideas for a love life

 

ایده چهارم : یک دامنه اینترنتی به نام همسرتان ثبت کنید (البته در صورتی که موجود باشد)سپس یک صفحه زیبا مثلا شامل یک شعر عاشقانه و تصاویری از گل رز در آن قرار دهید. زمانی که همسر شما در حال گشت و گذار در اینترنت است ناگهان به او بگویید : آیا تا به حال اسم خود را جستجو کرده است که ثبت شده یا خیر. سپس به او فرصت دهیه تا آن را پیدا کند.

بیشتر بخوانید  چگونه با همسر خود رفتار کنید : 17 روش حفظ و ایجاد یک رابطه عاشقانه

 

ایده پنجم :یک آینه دستی شیک بخرید و آن را به عنوان هدیه به همسر خود بدهید. در جعبه آن یک کارت قرار دهید و روی آن بنویسید :

در این آینه میتونانید چهره زیباترین عشق دنیا را ببینید

 

ایده ششم :به محل کار همسرتان گل بفرستید. با این کار نه تنها باعث شادی همسرتان میشوید بلکه وقتی همکارانش از این عمل شما تعریف می کنند ،شادی او چند برابر می شود.

 

ایده هفتم : زمانی که در تعطیلات با همسر خود در حال قدم زدن در طبیعت هستید، یک سنگ صاف و صیقلی را از روی زمین پیدا کنید و به همسرتان بگویید که این سنگ را به عنوان یادگاری از آن مسافرت نگه خواهید داشت. بعدا در فرصت مناسب پیغامی مانند “همسر عزیزم با تمام وجود دوستت دارم” را روی سنگ به شکل زیبا طراحی کنید و به او هدیه بدهید.

 

 

ارسال دیدگاه

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به زیت نت ♥ می باشد.