امروز: پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
زیت نت

زیت نت

مجله ای برای تمام فارسی زبانان
X
به شوهر خود احترام بگذارید

با این ۱۰ روش به شوهر خود احترام بگذارید و او را جذب کنید!

زیت نت : مردها پس از ازدواج از همسر خود چه توقعی دارند؟ مردها چه می‌خواهند؟ در این بخش از زیت نت با دانستن ۱۰ روشی که در ادامه مطلب می‌خوانید به شوهر خود احترام بگذارید. بیشتر مردان می خواهند مورد احترام قرار گیرند و توسط زنان خود به عنوان قهرمانان خود دیده شوند – حتی زمانی که آنها اشتباه می کنند.

به گفته مشاوران خانواده در سراسر جهان تنها راه داشتن یک ازدواج موفق و شاد برای طولانی مدت، این است که یاد بگیریم نوعی عشق واقعی را توسعه دهیم. یک رابطه واقعی که در آن طرفین فقط به دنبال به دست آوردن آرزوها و برطرف کردن خواسته های خود نیستند! عشق اصیل و بی قید و شرط!

چگونه مردان را جذب کنیم

ممکن است در زندگی مشترک استرس های شغلی و دغدغه های دیگری به شما یا همسرتان وارد شود. شما و همسر خود به یک رابطه شاد نیاز دارید تا از پسِ حل تمام مشکلاتی که ممکن است پیش آید بر بیایید. از این عادات مثبت استفاده کنید تا ازدواج خود را سالم و قوی نگه دارید.

شما باید یکدیگر را در هسته هویت جنسی خود بشناسید. زن و مرد نیازهای بسیار متفاوت و خاصی دارند. مردان می‌خواهند و به آن‌ها نیاز دارند که همسرشان به آنها ایمان داشته باشد، به‌ویژه زمانی که پس از تلاش زیاد در شغل خود با شکست مواجه میشوند. زنان کلید آرامش را در دست دارند زیرا مردها خواستار تایید از سوی همسرشان هستند.

بسیاری از مردها، پدرانی فداکار و سخت کوش هستند، ممکن است انتظارات عاطفی و جنسی متفاوتی داشته باشند. در پایان روز – این مردها دوست دارند به خاطر آنچه هستند مورد احترام قرار گیرند، نه به خاطر آنچه اخیراً برای شما انجام داده اند.

بیشتر بخوانید  زندگی بهتر و عاشقانه تر با انجام این روش ها

به شوهر خود احترام بگذارید

روش های احترام به آقایان :

۱. در تلاش برای ایجاد انگیزه در او برای تغییر، توهین ها را متوقف کنید. زنان ممکن است فکر کنند که انتقادهای تند آنها باعث اصلاح شوهرانشان می شود و آنها را بهتر می کند. جواب منفی! کاری که شما انجام می دهید در واقع باعث طرد شما و منجر به عصبانیت همسرتان می شود.

۲. فضای امنی را برای گفتگوهای باز و صادقانه از نظر احساسی ایجاد کنید. احترام دروازه ای است برای چنین گفتگوهایی، و یک زن عاقل به همسرش ابراز علاقه میکند تا شوهرش را بسازد و زمینه را برای چنین برخوردهای صمیمی فراهم کند.

۳. با زبان عشق، از طریق کلمات “تایید ” با او سخن بگویید. هیچ چیز برای مرد مهم تر از این نیست که بشنود زنش به او اطمینان می دهد که عالی، شایسته و قهرمان است. بنابراین خانه خود را به مکانی امن در زندگی او تبدیل کنید. به طوری که صداهای انتقادی که او در زندگی تجاری خود می شنود توسط صدای آرامش بخش تاکیدات شما غرق شوند.

۴. با پیشنهاد دادن خود برای محبت فیزیکی (بله، رابطه جنسی) به او احترام بگذارید. با میل و اشتیاق به مرد خود نزدیک و عشق ورزی کنید. گهگاه این عمل را آغاز کنید. این با صدای بلند نشان می دهد که شما به نیاز او، به محبت جسمی احترام می گذارید و باب میل او رفتار کرده اید.

۵. به همسرتان اجازه دهید تا کاملا کنار شما خود واقعی‌اش باشد. اجازه دهید همسرتان همان چیزی باشد که برایش طراحی شده است. بدون اینکه نیازی به تعمیر و تغییر او باشد. بگذارید از غار خود بیرون آید. اینگونه قلب او درگیر شما می‌شود. او هم به شما عشق می ورزد. بدون اینکه مردانگی اش را از دست بدهد.

بیشتر بخوانید  ایده هایی برای یک زندگی عاشقانه /همسرتان را جذب خود کنید!

۶. با دادن فضا به او احترام بگذارید. (اکثر مردها به زمانی برای تنهایی نیاز دارند) اگر شما و مردتان با هم درگیر شدید. گاهی اوقات تمایل یک زن این است که برای حل آنی تعارض فشار بیاورد. آنچه در ذهن مرد بالغ شما می گذرد کاملا برعکس است. او می‌گوید: “من الان به فضایی نیاز دارم!” فضای لازم را به او بدهید تا به غارش برود و افکارش را پردازش کند. او ممکن است در این زمینه تازه کار باشد، بنابراین حتی به او اجازه دهید شکایت کند و حرف خود را به گونه ای بیان کند که نیاز به شنیده شدن دارد.

۷. از او حمایت کنید و تشویقش کنید. زیرا بیشتر اوقات تحت فشار است، اما به شما چیزی نمی گوید. مردی که برای تأمین مخارج خانواده اش مبارزه می کند، نیاز به تأیید دائمی دارد، و اینکه به او ایمان داشته باشد. یک زن باید خود را در نقش کسی ببینند که به مرد خود چیزی را ارائه می دهد که هیچ شخص دیگری نمی تواند. زنی که به این درجه از احترام برای مردش برسد، مردی خواهد داشت که او را برای همیشه دوست خواهد داشت.

۸. قدردان همه کارهای مرد خود باشید، نه فقط بخش هایی که از نظر عاطفی به شما متصل می شوند. همچنین قدردان تمام کارهایی باشید که او انجام می‌دهد. از او برای اندامش، ورزش‌ کردنش، استعداد خلاقش، نحوه مراقبت از خانه و خانواده اش، یا تعمیر وسایل خانه بدون اینکه شما بخواهید، قدردانی کنید. به او بگویید که چقدر از همه کارهای مثبت او قدردانی می‌کنید. اتفاقی که ممکن است در ادامه بیفتد این است که او شروع به باز کردن بخش‌های رابطه‌ای که کمبود داشته است را آغاز کند.

بیشتر بخوانید  چگونه با همسر خود رفتار کنید : 17 روش حفظ و ایجاد یک رابطه عاشقانه

۹. برای او جذاب باشید. مراقبت از خود از نظر جسمی برای شوهران مهم است. جاذبه ای که من در مورد آن صحبت می کنم که یک مرد آرزو می کند فراتر از جنبه های فیزیکی و عاطفی است. وقتی در بهترین حالت خود، با او ارتباط برقرار می کنید، جرقه ها زده می شود. این بدان معناست که عشق یک زن به خود، اشتیاق او به زندگی، و اینکه چگونه به خودش عشق می‌ورزد، از عشق او به شما فراتر خواهد رفت. همانطور که جذابیت خود را تجسم می دهید، او همان اشتیاق را منعکس خواهد کرد. زنی که خواهان یک مرد ایده‌آل است ابتدا باید خودش را دوست بدارد. به خود از همه نظر (ظاهری آراسته و روحیه ای شاد) رسیدگی کند.

۱۰. با شادی و اشتیاق با او سخن بگویید. چه چیزی می تواند برای مرد جذاب تر از روحیه شاد و بانشاط در یک زن باشد؟ این شادی مسری است و مردان را توانمند می کند. برای رسیدن به اهداف مشترک‌تان، شادی در طول مسیر تا رسیدن به هدف برای شما کار شفا و رشدی را به همراه خواهد داشت. مانند رهایی از شرم، افسردگی، خشم، غم و ترس در طول مسیر.

شما وارد زندگی مشترک شده اید و اکنون شایسته یک مرد بالغ و از نظر عاطفی سالم هستید. تا هر دوی شما زندگی خوبی داشته باشید و آن شادی و لذت را به وفور داشته باشید.

به شوهر خود احترام بگذارید و او را جذب کنید!

ارسال دیدگاه

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به زیت نت ♥ می باشد.