امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
زیت نت

زیت نت

مجله ای برای تمام فارسی زبانان
X
جدیدترین مانتوهای کتی شیک که عید سال 1402 مد شده

جدیدترین مانتوهای کتی شیک که عید سال ۱۴۰۲ مد شده

زیت نت : مانتو یک پوشش بسیار زیبا برای خانم های ایرانی است. در سال های اخیر مانتو جزو پوشش اصلی بانوان ایرانی بوده و استایل آنها را خاص می‌کند.

اکنون با افزایش طرح ها و مدل هایِ مختلفِ مانتوها و راه های خرید حضوری و اینترنتی انتخاب مانتویی زیبا و مناسب بسیار دشوار است. زیرا هر چقدر تنوع در طرح و رنگ وجود داشته باشد، پسندیدن و برگزیدن مشکل می‌شود. مانتوهای کتی همیشه جلوه ای خاص و شیک به استایل خانم ها می‌بخشند. امروزه بیش از پیش طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده اند. نخستین اسناد از پوشیدن مانتو، به حدود قرن هفده تا هجدهم میلادی اشاره دارند. مانتو به سبک کتی هر ساله جزو شیک ترین مانتوها هستند و افراد بسیار خاصی از آنها استفاده می‌کنند. ما در این بخش از زیت نت پرفروش ترین مدل های مانتو کتی را که مزون ها و تولیدکنندگان برای کالکشن های عید خود در نظر گرفته‌اند فراهم کرده‌ایم.

مانتوهای کتی ترند امسال را با شلوارهای مختلفی می‌توان به تن کرد. شلوارهای بگ، مام استایل، مام فیت و دیگر مدل ها برای ست کردن یک استایل شیک با هر نوع مانتو کتی بسته به کوتاه یا بلند بودن آن مناسب هستند. نگران نباشید با انتخاب یک مانتو کتی زیبا از مدل های زیر می‌توانید هر شلوار و کفشی را به راحتی با آن ست کنید.

جدیدترین مانتوهای کتی شیک که عید سال ۱۴۰۲ مد شده

خرید مانتو کتی زنانه شیک ۲۰۲۳

جدیدترین مدل های مانتو زنانه خوشگل

مانتو بهاره زیبا ویژه بهار و تابستان

بیشتر بخوانید  10 مدل پالتو پاییزه دخترانه شیک و جدید با طرح های متنوع

مدل مانتو خوشگل کتی جدید

ارسال دیدگاه

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به زیت نت ♥ می باشد.