امروز: سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
زیت نت

زیت نت

مجله ای برای تمام فارسی زبانان
X
تصادف 206 و ام جی در پردیس

تصادف مرگبار خودروی ام جی و پرس شدن ۲۰۶ + فیلم

رعابت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی در همه جای دنیا دلیل اصلی تصادفات جاده و حادثه خیز می باشد. سرعت بالا  ،لایی کشیدن ، خواب آلودگی و … همگی جز اصلی ترین موارد تصادفات می باشند.

 

و اما ماجرای تصادف وحشتناک و پرس شدن خودروی ۲۰۶ در پردیس کرج :

 

رئیس اورژانس پردیس گفت: یک دستگاه خودروی ام‌جی (MG) که با سرعت بالا با سرعت گیر بلوار صیاد شیرازی به سمت فاز ۱۱ برخورد و بر روی سقف خودرو ۲۰۶ افتاد، ۳ کشته و یک مجروح برجای گذاشت.

در ادامه با بیان اینکه اعضای یک خانواده در خودروی ۲۰۶ حضور داشتند،گفت: پدر خانواده ۴۰ ساله، دختر ۴ ساله و پسر ۱۳ ساله این خانواده در دم کشته و مادر ۳۵ ساله نیز با تلاش عوامل اورژانس آتش‌نشانی، پلیس راهنمایی و رانندگی، پلیس راهور و نیروی انتظامی به بیمارستان منتقل شد.

وی با بیان اینکه وضعیت عمومی مادر این خانواده وخیم گزارش شده، تأکید کرد: پس از اعلام این تصادف به سامانه اورژانس ۱۲۵ سه دستگاه خودروی اورژانس به سرعت به محل اعزام شدند.

سیاوش محبی، فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران نیز در این خصوص بیان اینکه دلیل این حادثه در دست بررسی است، گفت: متأسفانه سرعت بسیار بالای خودروی ام‌جی که به سرعت گیر رسیده سبب شد با پروازی کوتاه بر روی خودروی ۲۰۶ فرود آید.

 

تصادف مرگبار خودروی ام جی و پرس شدن ۲۰۶ + فیلم

 

دانلود ویدیو

 

از تمامی دوستان راننده خواهشمندیم با سرعت مطمئنه در جاده ها رانندگی کنند و هنگام خستگی و خواب آلودگی کمی استراحت کنند تا شاهد چنین اتفاقات ناگواری نباشیم ♥

بیشتر بخوانید  خودکشی وحشتناک پسر 12 ساله تهرانی به خاطر طلاق پدر و مادرش
ارسال دیدگاه

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به زیت نت ♥ می باشد.