امروز: سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
زیت نت

زیت نت

مجله ای برای تمام فارسی زبانان
X
خودکشی وحشتناک پسر 12 ساله تهرانی

خودکشی وحشتناک پسر ۱۲ ساله تهرانی به خاطر طلاق پدر و مادرش

مجله اینترنتی زیت نت : این روزها خبرهایی در صفحه حوادث روزنامه ها و نشریات منتشر و چاپ می شود که انسان از شنیدن و خواندن این خبر ها بسیار متاثر میشود و اینکه چه چیزی باعث انجام چنین وقایعی است.

همه ما میدانیم که موضوع طلاق موضوع بسیار پیچیده ای می باشد . از طرفی جدا شدن زن و شوهر شاید توافقی و باعث آرامش هر دو آنها باشد اما زمانی که پای فرزند در میان باشد این قضیه کاملا فرق میکند.

 

خودکشی وحشتناک پسر 12 ساله تهرانی

خودکشی وحشتناک پسر ۱۲ ساله تهرانی به خاطر طلاق پدر و مادرش

 

 

به گزارش روزنامه ایران : ساعت ۲:۳۰ ظهر شنبه ۲۲ آذر، مرگ مشکوک پسری ۱۲ ساله در منطقه سعادت‌ آباد تهران به بازپرس کشیک قتل تهران اعلام شد.

به‌ دنبال اعلام این خبر تحقیقات آغاز و در بررسی‌ های اولیه مشخص شد، پسربچه دانش‌آموز با شلیک گلوله ای از یک کلت کمری به زندگی خود پایان داده است. بدین ترتیب تیم جنایی راهی محل حادثه شده و بررسی‌ ها برای یافتن علت مرگ آغاز شد.

نخستین تحقیقات نشان می‌ داد مدتی قبل پدر و مادر پسر ۱۲ ساله از هم جدا شده و او با پدرش که پزشک نیز میباشد زندگی می‌ کرده.
در زمان حادثه مادر بزرگ این پسر بچه در خانه بوده اما وقتی او در اتاق پذیرایی حضور داشته نوه‌اش به اتاق خودش رفته و دقایقی بعد نیز صدای شلیک گلوله‌ای شنیده شد، مادر بزرگ وحشت زده به اتاق پسر نوجوان می‌ رود و با جسدش مواجه می‌ شود.

پسر نوجوان قبل از مرگش، دوربین فیلمبرداری را روشن کرده و در مقابل دوربین انگیزه خود از این مرگ را بیان کرده بود. او گفته بود که ” از زندگی خسته شده و دیگر نمی‌تواند به زندگی‌اش ادامه دهد.” حتی دست نوشته‌ ای با این مضمون نیز از خود به‌ جا می‌ گذارد. در پایان این فیلم ۱۲ دقیقه‌ای پسر نوجوان اسلحه کلت کمری را برداشته و به سر خودش شلیک می‌ کند.
در ادامه بررسی‌ها پدر خانواده مدعی شد که خودش در خانه اسلحه‌ای نداشته و مشخص نیست که پسر نوجوان اسلحه را از کجا تهیه کرده است. از سویی داخل کلت کمری تنها یک گلوله بوده و او با شلیک تنها تیری که در اسلحه بوده به زندگی‌ اش پایان داده است.

بیشتر بخوانید  اتفاق وحشتناک کشف جسد جنین سقط شده در بابلرود + تصویر

 

تحقیقات در این باره همچنان ادامه دارد.

خودکشی وحشتناک پسر ۱۲ ساله تهرانی به خاطر طلاق پدر و مادرش

ارسال دیدگاه

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به زیت نت ♥ می باشد.