امروز: چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳
زیت نت

زیت نت

مجله ای برای تمام فارسی زبانان
X
اینترنت رایگان برای معلمان و دانش آموزان

جزئیات خبر اینترنت رایگان برای معلمان و دانش آموزان

پس از ورود کرونا به کشور کمتر کسی به آموزش آنلاین مدارس و دانشگاه ها فکر میکرد . اما با تدابیر اندیشیده شده در این باره، شاهد این امر بودیم و وزارت آموزش و پرورش و وزارت علوم و تحقیقات سریعا دست به کار شده و شبکه هایی مختص به این امر ایجاد و بستر را برای معلمان و دانش آموزان ایجاد کردند. اما مشکلاتی هم طبیعتا وجود دارد که یکی از اینها : عدم دسترسی راحت به اینترنت است.

 

اما با ادامه دار شدن این موضوع بحث هایی برر سر اینکه آیا سال جدید هم کلاسها آنلاین خواهد بود یا خیر وجود دارد . وزرات ارتباطات خبری را منتشر کرد که شاید اندکی والدین و دانش آموزان و دانشجویان را خوشحال کند.

 

آذری جهرمی

جزئیات خبر اینترنت رایگان برای معلمان و دانش آموزان

 

«محمدجواد آذری جهرمی» در اینستاگرام خود نوشت: برای تحقق عدالت آموزشی و ارائه بسته‌های رایگان برای معلم‌ها و دانش آموزان در سال تحصیلی جدید، برنامه‌ریزی می‌کنیم.

از سال گذشته و با شیوع پاندومی کرونا، آموزش مجازی در کشور بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت و دانش آموزان و دانش آموزان بیش از پنج ماه، آموزش مجازی را تجربه کردند.

با نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی جدید و تاکید کارشناسان بر این که آموزش مجازی باید در کنار آموزش فیزیکی ادامه داشته باشد، تعریف بسته‌‎های اینترنت برای دانش آموزان، دانشجویان و معلمان نیاز جدی است که در وزارت ارتباطات دنبال می‌شود.

بیشتر بخوانید  اعلام زمان واریز یارانه کمک معیشتی 100 هزار تومانی
ارسال دیدگاه

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به زیت نت ♥ می باشد.