امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
زیت نت

زیت نت

مجله ای برای تمام فارسی زبانان
X
10 شرکت برتر ارائه دهنده تلفن اینترنتی در سال 1401

۱۰ شرکت برتر ارائه دهنده تلفن اینترنتی در سال ۱۴۰۲

با رشد و پیشرفت تکنولوژی، خدمات تلفن اینترنتی در ایران چند سالی است که به صورت حرفه ای از سوی برخی از شرکت های دولتی و خصوصی ارائه می شود. این نوع خدمات با توجه به نوع استفاده کاربران (شرکتی، شخصی، حقیقی یا حقوقی) به آنها عرضه می شود. با توجه به مشکلاتی که خط تلفن های ثابت کابل کشی شده دارند مثل مشکلات جا به جایی دفتر شرکت ها و ناتوانی خطوط ثابت در تعریف تعداد خطوط داخلی برای شرکت و … همه و همه باعث شده تا بسیاری از کسب و کارها به این نوع تلفن ها روی بیاورند.

تلفن اینترنتی چیست؟

تلفن اینترنتی یا ویپ (voip) نوعی تلفن است که بر بستر اینترنت راه اندازی می شود و نیازی به خطوط کابل کشی شده ندارد. در این نوع تلفن ها شما تنها با دسترسی به اینترنت میتوانید در هر جای دنیا تلفن خود را پاسخ دهید و ارتباط خود را با کاربران و مشتریان خود حفظ کنید. همچنین میتوانید برای شرکت خود با توجه به تعداد بالای کارمندانتان تعداد بالایی از خطوط داخلی را تعریف کنید و به راحتی از آن استفاده کنید. یکی دیگر از مزیت های این نوع تلفن ها راه اندازی مرکز تماس می باشد که این مزیت موجب می شود تا علاوه بر حفظ مشتری، رضایت آنها را نیز جلب کنید و با پاسخگویی سریع توسط پشتیبان ها در این مراکز تماس، کاربران خود را نیز افزایش دهید. از دیگر خدمات این تلفن ها نیز میتوان به راه اندازی تلفن های گویا اشاره کرد که امروزه در اکثر مراکز، دفاتر و شرکت ها استفاده می شود.

در اکثر شرکت ها وجود مراکز تماس بسیار حائز اهمیت است چرا که این کسب و کارها مستقیما با مشتری سر و کار دارند و درآمد آنها از انواع خدمات و پشتیبانی از این خدمات می باشد. بنابراین یکی از اصلی ترین نیازهای این گونه شرکت ها وجود یک مرکز تماس تمام عیار و همچنین پشتیبان های تلفنی متخصص و با صبر و حوصله می باشد. اگر شما هم دارای کسب و کار هستید و تصمیم به راه اندازی یک شرکت گرفته اید حتما این موارد را در نظر داشته باشید تا پله های موفقیت را زودتر طی کنید و از رقبا پیشی بگیرید.

 

و اما بررسی ۱۰ شرکت برتر ارائه دهنده خدمات تلفن اینترنتی در ایران

تلینا

۱- تلینا

این شرکت به عنوان اولین ارائه دهنده تخصصی سرویس های مخابراتی نسل جدید در سراسر کشور شروع به فعالیت کرد و در همین راستا اقدام به واگذاری سرویس هایی از جمله سیپ ترانک، سیپ یوزر و سرویس های ارزش افزوده مخابراتی نموده است. تلینا یک شرکت دانش بنیان در زمینه خدمات تلفن اینترنتی می باشد که مشتریان زیادی را نیز دارا می باشد. این شرکت دارای خدمات متنوعی از جمله :

تلفن اینترنتی و سیپ ترانک
مرکز تلفن ابری
پلتفرم مشاوره تلفنی
سی آر ام ابری
تماس رایگان وب
ارسال پیام صوتی
سافت فون رایگان
شماره ۴ رقمی
شماره تول فری
شماره هوشمند آی ان
ضبط تلفن گویا
فکس اینترنتی
درگاه پرداخت تلفنی
تماس امن
پیامک با شماره ثابت
برون سپاری مرکز تماس

می باشد که شما میتوانید با توجه به نیازهای خود یک یا چند مورد از این خدمات را خریداری و استفاده کنید. همچنین این شرکت دارای پشتیبانی ۲۴ ساعته است و در همه روزهای هفته آماده پاسخگویی به مشتریان می باشد.

جوان تل

۲ – جوان تل

شرکت جوان تل اولین شرکت ارائه دهنده خدمات مرکز تماس ابری می باشد که نزدیک به ۵ سال است به طور مداوم در خدمت مشتریان خود می باشد. این شرکت با دارا بودن پشتیبانی قوی و حرفه ای جزو برترین شرکت ها در این حوزه می باشد. جوان تل با داشتن خدمات متنوع و پشتیبانی ۲۴ ساعته توانسته مشتریان بسیاری را از سراسر کشور به سوی خود بکشاند. این شرکت در حوزه خود خدمات زیر را ارائه می کند که شامل :

مرکز تماس ویپ
تلفن ابری
ضبط صدا، تلفن گویا
پنل مشاوره تلفنی (ویپ)
درگاه تلفنی
سی آر ام ابری
فون وب – تماس از طریق وی
ماژول اتصال ویپ سیموتل به whmcs

می باشد. برای استفاده از این خدمات متنوع کافیست با تلفن های پشتیبانی این مجموعه تماس گرفته و خدمت مورد نظر خود را از انجا دریافت کنید. پشتیبانی ۲۴ ساعته و در تمام ایام هفته نیز در این شرکت انجام می شود.

آس تل

۳ – آس تل

آس تل یکی دیگر از این شرکت ها می باشد که با شعار : بررسی و خرید انواع تلفن اینترنتی و مرکز تلفن ابری در آس تل و خط تلفن اینترنتی و مرکز تلفن اینترنتی آس تل را تست کنید و با اطمینان خرید کنید در این حوزه مشغول به فعالیت می باشد. این شرکت نیز نزدیک به ۴ سال است که این نوع خدمات را به مشترین خود ارائه میکند و تعداد بالایی از مشتریان نیز از این شرکت سرویس خود را تهیه کرده اند. خدماتی که این شرکت ارائه میکند شامل :

مرکز تماس ویپ سیموتل
شماره تلفن های ۴ رقمی
ضبط صدا و تلفن گویا
برون سپاری مرکز تماس
ماژول فون وب
فکس اینترنتی
پشتیبانی ویپ
مرکز مشاوره تلفنی
سی ار ام ابری

می باشد. آس تل این خدمات را همراه با پشتیبانی ۲۴ ساعته ارائه کرده که پس از ورود به سایت و پنل کاربری با ثبت تیکت میتوانید خدمت یا خدمات مورد نظر خود را از این شرکت خریداری کنید و با خیال راحت به کسب و کار خود برسید. این شرکت نیز جزو شرکت های برتر در این زمینه می باشد که کارشناسان خبره ای در آن مشغول به خدمات رسانی هستند.

هایفون

۴ – هایفون

شاید نام هایفون کمی شما را دچار شک کند و در ذهن شما این نام، تداعی کننده شرکت بزرگ apple  و تلفن های آیفون باشد اما این شرکت نیز خدمات تلفن اینترنتی را انجام می دهد. این شرکت به کسب و کارهای نوپا کمک میکند تا کسب و کار خود را سرو سامان دهند و نگران خدمات تلفن خود نباشند زیرا هایفون همه این کارها را برای آنها انجام می دهد. این شرکت در لیست خدمات خود خدماتی از قبیل :

مرکز تلفن
تله مشاور
برون سپاری مرکز تماس
تلفن گویا
تله پرداخت
سی آر ام ابری
تماس امن
شماره ۴ رقمی
فکس اینترنتی
پیامک تلفن ثابت

را دارا می باشد. شما میتوانید از طریق تماس با مشاوران این شرکت از خدمات آنها استفاده کنید. در این شرکت هم کلیه خدمات بالا دارای پشتیانی ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته می باشند.

دفتر شما

۵ – دفترشما

شرکت دفتر شما که خدمات تلفن اینترنتی را ارائه میکند یکی دیگر از این ۱۰ شرکت برتر می باشد. دفتر شما اولین شرکت دانش بنیان در حوزه خدمات دفتر کار مجازی است. این شرکت در راستای خدمت متنوع به مشتریان خود علاوه بر خدمت تلفن اینترنتی خدمات زیر را نیز به کاربران خود ارائه میکند که شامل :

تلفن گویا
منشی مجازی
مرکز تماس
فکس اینترنتی
تماس خروجی

است. اگر در شرکت و یا دفتر کار خود نیاز به این سرویس ها داشتید میتوانید با مراجعه به وب سایت این شرکت و تماس یا کارشناسان حرفه ای آن، سرویس مورد نظر خود را انتخاب کنید و نگران از دست رفتن تماس های خود نباشید. این شرکت یکی از قدیمی ترین ها در حوزه راه اندازی دفتر کار مجازی می باشد.

مونوتل

۶ – مونوتل

مونوتل که یک برند ثبت شده در این حوزه می باشد،یکی از زیرمجموعه های شرکت توسعه ارتباطات کاراسورین می باشد. مونوتل با ارائه سرویس های با کیفیت توانسته مشتریان مختص به خود را جذب کرده و خدمات زیر را برای آنها فراهم سازد :

خط تلفن ثابت اینترنتی
تلفن گویا
انتقال تماس
ارسال و دریافت فکس
ضبط صدا
تماس دوطرفه

اگر شما هم میخواهید از این خدمات استفاده کنید، حتما با مراجعه با این سایت با مشاوران آن تماس بگیرید و خدمت مورد نظر خود سفارش دهید. با خرید سرویس از این شرکت دیگر نگران قطعی تلفن های خود نباشید.

تل با ما

۷ – تل با ما

شرکت تل با ما با هدف ارائه خدمات حمایتی از کسب و کار ها و انجام کلیه خدمات تلفن اینترنتی برای شرکت های دانش بنیان به این حوزه ورود کرده است. این شرکت با توجه به نوپا بودن، تمامی تجربه های شرکت های بزرگ را دارا می باشد و خدمات متنوعی مانند :

مرکز تلفن ابری
راه اندازی ویپ
برون سپاری مرکز تماس
تله مشاور | پلتفرم مشاوره تلفنی

را در شرکت خود برای مشتریان انجام می دهد. و شعار این مجموعه نیز اسن است :  ما در مجموعه تل با ما مفتخریم با کمترین هزینه بهترین پلن های مرکز تلفن اینترنتی را ارائه میدهیم و هموراه در حال بروز رسانی امکانات سیستم هستیم. این شرکت نیز با پشتیبانی کامل از خدمات خود مشتریان را همراهی میکند.

آوش نت

۸ – آوش نت

شرکت خدمت شبکه ای و تلفنی آوش نت کار خود را از سال ۱۳۹۷ شروع کرده و در این حوزه پر قدرت ظاهر شده است. این شرکت علاوه بر خدمات نرم افزاری، خدمات سخت افزاری را نیز به کاربران خود ارائه می دهد. از جمله این خدمات که این شرکت را کمی متفاوت تر کرده خدماتی از جمله :

خدمات پشتیبانی شبکه
خدمات شبکه
سیستم تلفنی ویپ
مجازی سازی سرور
خدمات Active شبکه
خدمات Passive شبکه

می باشد. بیشتر تمرکز این شرکت بر روی سیستم های شبکه های سخت افزاری هست و تمامی خدمات این مجموعه نیز توسط افراد خبره در این حوزه انجام می شود. این شرکت نیز مانند سایر شرکت ها دارای پشتیبانی ۲۴ ساعته و در ۷ روز هفته می باشد.

نواتل

۹ – نواتل

نوتل از جمله شرکت های قوی و قدیمی در حوزه خدمات تلفن اینترنتی می باشد که اپلیکیشن اختصاصی خود را برای راحتی بیشتر به کاربران ارائه میکند. این شرکت با نام تجاری ثبت شده “شبکه گستران آریا سامانه” است که از سال ۱۳۸۰ تاکنون به مشتریان خود این خدمات را ارائه میکند. از جمله سرویس هایی که این شرکت برای کاربران ارائه میکند عبارتند از :

مرکز تلفن ابری
تلفن اینترنتی
دفتر کار مجازی
ابزار کار تیمی
تلفن گویا هوشمند
داشبورد مدیریتی
اپلیکیشن اختصاصی

که میتوانید با مراجعه به وب سایت این شرکت و تماس با متخصصان فروش و پشتیبانی سرویس مورد نظر خود را فراهم کنید. این شرکت با شعار خلاقیت و مسئولیت پذیری آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد. همچنین این شرکت مجوز های : پروانه ارائه خدمات ارتباطی ثابت Servco از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی – مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی یارانه ای – دارای رتبه یک خدمات شورای انفورماتیک نیز دارا می باشد.

انار تل

۱۰ – انار تل

انار تل یکی دیگر از مجموعه شرکت هایی است که در حوزه تلفن های مبتنی بر ip فعالیت میکند. این شرکت در سال ۱۳۹۹ تاسیس شده و خدمات متنوعی از جمله :

مرکز تلفن ابری
تلفن گویا
تماس امن
خط ۴ و ۵ رقمی
پیام صوتی ابری
درگاه پرداخت تلفنی
برون سپاری مرکز تماس

را انجام می دهد. تمامی پرسنل این شرکت از افراد زبده و توانا هستند که مشتری مداری را جزو اصول خود می دانند. خدماتی که این شرکت برای مشتری های خود در نظر گرفته همراه با پشتیبانی ۲۴ ساعته و در ۷ روز هفته می باشد.

 

 

نتیجه گیری

همه شرکت هایی که در زمینه خدمات ویپ در اینجا معرفی شدند دارای محصولات و سرویس های مختص به خود هستند که ما برای شما آنها را معرفی کردیم. اگر به فکر راه اندازی یک کسب و کار بزرگ هستید میتوانید به وب سایت های شرکت های بررسی شده سر بزنید و سرویس های مورد نظر خود را از این شرکت ها فراهم کنید.

مقالات و مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

نظر رضا در ۲ آبان ۱۴۰۱

ممنون از اطلاعات مفید شما

نظر رضا نصیری در ۱۷ خرداد ۱۴۰۲

جای بعضی از شرکت ها خالیه که

نظر جواد صالحی در ۲۱ خرداد ۱۴۰۲

برای ماهایی که به دنبال تهیه اینگونه خدمات هستیم واقعا به دردبخور بود. متشکرم

نظر هادی در ۲۹ مرداد ۱۴۰۲

ممنون از مطالب مفید و دسته بندی شده شما

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به زیت نت ♥ می باشد.