امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
زیت نت

زیت نت

مجله ای برای تمام فارسی زبانان
X
رنگ سال 2024

رنگ سال ۲۰۲۴ چه رنگی است؟ رنگ سال ترند ۱۴۰۳ اعلام شد

چه کسی رنگ سال ۲۰۲۴ را مشخص می کند؟

زیت نت : هر سال قبل از آغاز سال جدید میلادی کمپانی پنتون یک رنگ را به عنوان رنگ ترند سال اعلام می کند. شرکت پنتون یک شرکت مشهور است که در ایالات متحده آمریکا در زمینه رنگ فعالیت می کند. بیش از ۱۰ میلیون طراح و تولیدکننده در سراسر جهان برای طراحی محصولات خود و کنترل رنگ آنها و … از کدهای رنگ Pantone بهره می برند. این کمپانی در سال ۱۹۵۰ تاسیس شد. ابتدا فقط در زمینه چاپ و نشر شروع به کار کرد.

در سال ۱۹۶۳، پنتون انقلابی در صنعت چاپ با سیستم رنگارنگ PANTONE MATCHING SYSTEM® ایجاد کرد، ابزاری نوآورانه که امکان انتخاب و بازتولید رنگ ثابت و دقیق را در هر نقطه از جهان فراهم می‌کند. این ابزار استانداردهای رنگ را از طریق یک سیستم شماره گذاری اختصاصی و قالب تراشه سازماندهی می کند، که از آن زمان به نماد برند پنتون تبدیل شده است. در پنتون هر رنگ با یک کد تعریف می شود، این موضوع باعث می شود تا تولیدکنندگان سفارشات خود را با رنگ دقیق و بدون اشتباه به مشتری های خود ارائه دهند.

رنگ سال 2024

پنتون یک زبان جهانی از رنگ را ارائه می دهد که تصمیمات مهم رنگ را برای برندها و تولیدکنندگان امکان پذیر می کند.

از چه سالی مسئله رنگ سال مطرح شد؟

شرکت پنتون در سال ۲۰۰۰ مسئله رنگ سال را ارائه داد و جالب است بدانید مورد استقبال بسیار زیادی از سوی طراحان قرار گرفت؛ این مسئله سبب شد تا این موضوع همچنان ادامه یابد و هرساله در زمانی مشخص رنگ سال انتخاب شود.

بیشتر بخوانید  جدیدترین مدل های کاشت ناخن کوتاه و بلند شیک و دخترانه

رنگ ترند سال ۲۰۲۴

در آستانه آغاز سال جدید میلادی شرکت پنتون رنگ نارنجی یا هلویی را رنگ سال اعلام کرد. این رنگ سال چشم اندازهایی از برگ های پاییزی، غروب های باشکوه و بستنی های نارنجی کرمی را فرا می خواند. پس از شروع سال جدید، شما می بینید که این رنگ در بسیاری از عکس های جدید طراحی داخلی، در صنعت مد، در مراکز خرید پوشاک و … مورد توجه قرار می گیرد.

به عنوان یک هنرمند، اگر اغلب با طراحان داخلی و دکوراتورها کار می کنید، داشتن اطلاعاتی در مورد رنگ ترند سال مفید خواهد بود. وقتی آثار هنری شما با رنگ ترند سال سازگار هستند، راهی برای افزایش فروش شما گشوده می شود. به عنوان مثال می توانید عکس های هنری خود که رنگ هلویی یا نارنجی در آن به کار رفته است را به اشتراک بگذارید.

رنگ سال 2024

معنای رنگ نارنجی و هلویی

این رنگ گرم و پر جنب و جوش، بیانگر دگرگونی است. زیرا ما با دیدن این رنگ زیبا روشی مثبت‌تر برای زندگی را در پیش می‌گیریم. حس جدیدی از آزادی منعکس می‌شود که دری را به روی کشف پتانسیل خلاق ما برای تجسم مجدد آینده باز می‌کند. احساس شادی و راحتی، در حالی که جسورانه وارد این دوره جدید می شویم، ایجاد می شود.

رنگ های جدید بهار ۲۰۲۴ حس رهایی را القا می‌کنند.

نماد رنگ نارنجی :

  • خلاقیت
  • جوانی
  • عشق
  • رفاه
  • شور و شوق
  • شادی
  • موفقیت
  • امید به آینده
  • اعتماد به نفس

 

ارسال دیدگاه

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به زیت نت ♥ می باشد.