امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
زیت نت

زیت نت

مجله ای برای تمام فارسی زبانان
X
ماجرای قتل مرغ فروش در مرزن آباد چالوس

ماجرای قتل مرغ فروش در مرزن آباد چالوس چیست؟

اخبار حوادث : این روزها شنیدن اخبار اتفاقات تلخ و خبرهای ناگوار از سراسر دنیا به یکی از پربجث ترین خبرها تبدیل شده است. در ایران خودمان نیز دعوایی به خاطر قیمت مرغ انجام شده که فردی با مراجعه به مرغ فروشی با شنیدن قیمت مرغ باعث قتل مرغ فروش شده است.

و اما اصل ماجرا چیست؟

ماجرای قتل مرغ فروش در مرزن آباد چالوس

ماجرای قتل مرغ فروش در مرزن آباد چالوس

قتل مرغ فروش در مرزن آباد چالوس

این حادثه بر اثر مشاجره و دعوا بر سر قیمت گوشت مرغ میان مسافر و فروشنده رخ داد که پس از کشمکش و فحش و ناسزا در آخر منجر به قتل مرغ فروش شد و فرد صاحب مغازه به علت شدت جراحات ضربه های چاقو، فروشنده مرغ در دم جان باخت.

خانواده این مسافر به قصد خریدن مرغ در یکی از مرغ فروشی های این منطقه مراجعه می کنند که جر و بحث بر سر قیمت مرغ بین فروشنده و خریدار اتفاق می افتد و مرد مسافر با چاقو به سمت و سوی فروشنده حمله ور و او را مجروح می کند.

فروشنده مرغ در حین اعزام و انتقال به بیمارستان متاسفانه به علت شدت جراحات فوت می کند و ماموران کلانتری ۱۳ بلافاصله در صحنه حاضر و قاتل را دستگیر می کنند. متهم در بازجویی ها به ارتکاب این جرم اعتراف کرد و از شهروندان انتظار می رود در مراودات اجتماعی سعه صدر داشته باشند و خشم خود را کنترل کنند و آستانه تحمل شان را بالا ببرند تا خدای ناکرده با انجام رفتارهای مخاطره آمیز حادثه غیر قابل جبرانی برای کسی رخ ندهد.

بیشتر بخوانید  ماجرای جنایت کثیف و خیانت زن 30 ساله در مرغداری

در آستانه ورود به ایام محرم که مصرف مرغ به صورت سنتی افزایش می‌یابد، قیمت آن هم افزایش یافت. گرچه نرخ این محصول توسط در ستاد تنظیم بازار ۷۳ هزار تومان تصویب شده است، اما گویا دومینوی گرانی کالاهای اساسی باز هم به مرغ رسیده و قرار نیست این بازار آرام بگیرد. در حال حاضر قیمت هر کیلو مرغ در بازار به بیش از ۱۰۰ هزار تومان در تیرماه ۱۴۰۲ رسیده است.

ارسال دیدگاه

نظر امیر علوی در ۱۴ تیر ۱۴۰۲

من بخاطر کارم ساکن مازندران هستم و باید اعتراف کنم که واقعا کسبه بی وجدان هستند، روی تابلو و درب ورودی مغازه قیمت مرغ دولتی ۷۵ تومن و مینویسند و بعد قطعه کردن مرغ موقه حساب طلب کیلویی ۱۰۰ به بالا دارند، و میگن اون قیمت ماله قبله یا ماله اول صبح هست
متاسفانه بخاطر نسبت فامیلی بین تمام افراد این شهر ها، هیج گونه بازرسی وجود نداره

ای کاش کمی وجدان بیدار میشد

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به زیت نت ♥ می باشد.