امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
زیت نت

زیت نت

مجله ای برای تمام فارسی زبانان
X
موهای بلوند عسلی

امسال چه رنگ موهایی مد هستند؟ جدیدترین رنگ موهای ترند سال ۲۰۲۳

همه ما می دانیم رنگ و مدل مو در زیبایی افراد چقدر تاثیرگذار است. امروزه با گسترش اینترنت و شبکه های مجازی بانوان همواره رنگ موهای زیبایی را در این شبکه ها می بینند. رنگ موهایی وجود دارند که بستگی به رنگ پوست افراد آنها را بسیار زیباتر می کنند. برای تنوع بد نیست که رنگ موها را تغییر دهیم و برای مدتی رنگ موی متفاوتی داشته باشیم. آرایشگران حرفه ای در این زمینه برای زیباتر شدن مشتری های خود با ترکیب چند رنگ و دکلره یا بدون دکلره رنگ های فوق العاده زیبایی ایجاد می کنند. انتخاب رنگ مو گاهی بسیار دشوار است. نمونه رنگ موهای ترند سال ۲۰۲۳ که رنگ های بسیار خیره‌کننده‌ای هستند، می توانند در این انتخاب به شما کمک کنند. در این بخش بحث ما فقط نام رنگ های ترند است و مقدار و ترکیب آنها مدنظر ما نیست.

چه رنگ مویی مناسب پوست من است؟

برای اینکه بدانید از چه رنگ مویی استفاده کنید و چه رنگ مویی شما را زیباتر می کند به نکات زیر توجه کنید. ابتدا رنگ موهای سرد و گرم را بشناسید. با توجه به گرم یا سرد بودن پوست خود و رنگ های سرد و گرم به راحتی می توانید رنگ موی مناسب خود را پیدا کنید.

رنگ پوست هم به دو گروه سرد و گرم تقسیم میشود. برای شناخت سردی و گرمی پوستتان به مچ دست خود دقت کنید. اگر رگ های مچ دست شما به رنگ آبی یا ارغوانی است یعنی پوستتان سرد است. اگر رگهای مچ دستتان سبزرنگ است، یعنی تم رنگ پوست شما گرم است.

استفاده از رنگ موهای سرد، گرم و خنثی به فاکتورهایی مانند گرم یا سرد بودن پوست و رنگ چشم بستگی دارد. شناخت سردی و گرمی رنگ موها برای ترکیب رنگ ها و انتخاب رنگ موی مناسب با پوست اهمیت بسیار زیادی دارد. اگر این فاکتورهای مهم را در نظر نگیرید نتیجه دلخواه را مشاهده نمی کنید. به رنگ هایی سرد گفته می شوند که از ترکیب رنگ آبی گرفته شده‌اند. رنگ هایی که آبی، خاکستری و دودی بیشتری دارند جزو رنگ های سرد محسوب می شوند. رنگ های گرم رنگ هایی هستند که نارنجی و زرد بیشتری دارند. پایه رنگ های گرم از قرمز گرفته شده است.

 رنگ موی مناسب پوست گرم و روشن :

اگر دارای پوست گرم هستید این رنگ موها مناسب شماست : رنگ های سرد مانند : بلوند خاکستری – صدفی، بلوند دودی، قهوه‌ای مات، زیتونی، بلوند خاکستری، شنی ترکیب دودی و بنفش.

رنگ موی مناسب پوست سرد و سبزه :

رنگ های گرم مانند طلایی، عسلی، نسکافه ای، آجری، بادامی، ماهاگونی، شکلاتی

جدیدترین رنگ موهای ترند سال ۲۰۲۳

۱. رنگ موی بلوند مخلوط (پرطرفدارترین رنگ موی سال)

یک انتخاب آسان برای افرادی که به دنبال تنوع و تغییر اساسی هستند. ترکیب رنگ هایی مانند دودی، شنی، نقره‌ای، مرواریدی، صدفی، بژ و ماهگونی (ماهاگونی) تغییر بسیار زیبایی را در چهره ها ایجاد میکند. رنگ های سرد مانند دودی، خاکستری در انواع لایت و مش کاربرد زیادی دارند. یکی از ترکیب رنگ های جدید و بروز برای بدست آوردن یک رنگ و لایت زیبا و فوق العاده رنگ های دودی، بژ و کمی بنفش است. رنگ موهای مخلوط و ترکیب شده در این روش ماندگاری بیشتری روی موها دارند.

رنگ موهای ترند سال 2023

رنگ موهای ترند سال 2023

برای اینکه بعد از انجام لایت رنگ های سرد، چهره افراد بیشتر از آنچه هست نمایان نشود، ریشه موها را بلوند نکنید. بلوندکردن مو را از چند سانت مانده به ریشه مو شروع کنید. ریشه مو می تواند قهوه ای یا مشکی را یک رنگ تیره باشد. برای به دست آوردن رنگی مشابه نمونه های تصاویر زیر که رنگ دودی در آنها به کار رفته است، پایه دکلره حتما باید ۸ باشد. اگر ۷/۵ باشد قبل از رنگساژ باید بسترسازی انجام شود. گاهی تا سه بار باید دکلره شارژ شود تا به پایه قابل قبول برسد.

رنگ موهای ترند شده برای موهای کوتاه

رنگ های جدید ترند شده سال

۲. بالیاژ کاراملی

رنگ موهای ترند شده سال 2023

این بالیاژ برای افرادی که موهای طبیعی زیبا را می پسندند گزینه ای عالی است. تمرکز بالیاژ در این مدل تنها روی انتهای ساقه موها و موهای بغل صورت است. این بالیاژ به مدت ۴ تا ۶ ماه دوام می آورد. زیبایی این بالیاژ با بلند شده موها تغییر زیادی نمی کند. زیرا رنگ ریشه های مو می تواند همان رنگ طبیعی و اصلی موی خود فرد باشد. هایلایت های کاراملی روی موهای قهوه ای تیره یا خرمایی جلوه بسیار زیبایی دارند.

۳. رنگ موی بلوند پلاتینه مدرن

رنگ موی پلاتینه جدید ترند سال 2023

این یک مدل بروز و جدید از نسخه بلوند پلاتینه در نظر گرفته می شود. این روش با ریشه های بلوند تیره تر شروع می شود و به رنگ روشنی که میخواهید خاتمه می یابد. به این معناست که ریشه های مو تیره هستند و هرچه به انتهای ساقه برسند رنگ آنها روشن تر می شود. این مدل رنگ مو به دلیل زیبایی طیف رنگی اش، شیک و پرطرفدار است. یکی از رنگ موهای ترند سال ۲۰۲۳ بلوند پلاتینه مدرن است.

جدیدترین رنگ های ترند شد سال 2023

۴. بلوند رشته ای یا تکه ای

در این مدل هرکسی با هر رنگ مویی می تواند موهای اطراف صورت را هر رنگی بزند. از ریشه مو تا انتهای ساقه های موهای قرار گرفته در اطراف صورت را به رنگ دلخواه بلوند کند. یا قسمتی از موهایی که در جلوی صورت نمایان است را بلوند کند. این روش نیاز به دقت و تمرکز روی موهای اطراف صورت دارد. در عین حال یکی از بروزترین و خاص‌ترین مدل های رنگ موی ترند سال است.

جدیدترین رنگ موهای سال

مدل رنگ موی تکه ای جدید

مدل های جدید رنگ مو

رنگ موهای جدید برای موهای صاف

جدیدترین مدل رنگ موی جلوی صورت

رنگ موهای ترند سال جدید

رنگ موی جدید برای جلوی صورت

۵. بالیاژ قهوه ای توت فرنگی

باحال ترین رنگ تیره و در عین حال جذاب ترین رنگ بالیاژ تیره این مدل رنگ است. این روش با بالیاژ قرمز الهام گرفته از رنگ توت فرنگی موهای پایه قهوه ای تیره را زینت می بخشد. اگر می خواهید موهای شکلاتی طبیعی خود را حفظ کنید، این روش برای زیباسازی موهای شماست.

جدیدترین رنگ موهای ترند سال 2023

۶. بلوند عسلی درخشان و براق

بلوندهای گرم مانند عسلی و طلایی اگر به صورت حرفه ای و هماهنگ کار شود، ظاهر موهای شما را چند بعدی می کند. این رنگ ظاهری شاداب به شما می بخشد.

موهای بلوند عسلی

رنگ موی بلوند عسلی براق جدید

۷. بلوند مسی

اگر به رنگ مسی علاقمندید، از افزودن تارهای مسی به موهای بلوند معمولی خود ابایی نداشته باشید. این رنگ برنجی زیبا، موهای شما را جذاب می کند. رنگ مسی مناسب افرادی با پوست برنزه، تیره و گندمی رنگ است.

رنگ موی مسی جدید

از دیگر رنگ های مو که در سال ۲۰۲۳ ترند شده است عکس ها و نمونه های دیگری نیز وجود دارد که هر کدام زیبایی خاص خودشان را دارند. شما می توانید به متخصصان در زمینه رنگ مو مراجعه کنید و این مدل های رنگ مو را به آنها نشان دهید. آرایشگران و افراد حرفه ای در این زمینه می دانند با ترکیب کدام رنگ ها نتیجه دلخواه شما را روی موهایتان ظاهر کنند.

رنگ موهای جدید سال

رنگ موهای بلوند رنگ مو برای چشم های رنگی ترکیب رنگ موهای جدید جدیدترین رنگ موهای زنانه رنگ موهای جدید ترکیبی رنگ موی بالیاژ دودی رنگ موهای باکلاس و خاص رنگ مو برای بالیاژ جدیدترین رنگ موهای سال رنگ موهای جدید سال 1402

مقالات و مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به زیت نت ♥ می باشد.