امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
زیت نت

زیت نت

مجله ای برای تمام فارسی زبانان
X
مردی عجیب با 848 خالکوبی مربع در سراسر بدنش + عکس

مردی عجیب با ۸۴۸ خالکوبی مربع در سراسر بدنش + عکس

زیت نت : هر روزه با اخبار و رویدادهای عجیب و غریب بسیاری رو به رو می شوید که گاها برایتان این سوال پیش می آید که انگیزه این فرد از این کار واقعا چه چیزی می باشد؟ امروز با یکی از همین افراد آشنا خواهیم شد که در نقاط حساسی خالکوبی هایی را انجام داده است. مردی که رکورد بیشترین خالکوبی های مربعی روی بدنش را به خود اختصاص داده است.

مردی عجیب با 848 خالکوبی مربع در سراسر بدنش + عکس

مردی عجیب با ۸۴۸ خالکوبی مربع در سراسر بدنش + عکس

مت گون رکورد گینس را برای خالکوبی ۸۴۸ مربع سیاه روی بدنش دارد که توسط دو پزشک تأیید شد. این پزشکان مجبور شدند برای صحت این موضوع آنها را برای او بشمارند. این آمریکایی گفت که این روند دردناک بوده است، به ویژه در هنگام رنگ آمیزی بینی و انگشتان پا که بسیار دردناک بوده اند. او در ویدئویی برای کانال یوتیوب رکوردهای جهانی گینس گفت: دردناک ترین نقطه بدن برای خالکوبی بینی می باشد. این نقطه از بدن یکی از دردناک ترین نقاط برای خالکوبی می باشد که این درد تا مغز استخوان ها را می سوزاند.

او همچنان گفته که : من حدود ۲۰ دقیقه بعد از خالکوبی بینی بسیار حال بدی داشتم که این دردناک ترین چیزی بود که تا به حال تجربه کرده بودم. مت اولین خالکوبی خود را در سال ۱۹۸۵ انجام داد و از آن به بعد حتی زبان و کره چشم خود را خالکوبی کرد که به گفته او “بسیار دردناک” بود. او گفت: «پلک‌ها حتی با بی‌حسی بسیار دردناک هستند.

او درباره این خالکوبی نیز گفته است : من داخل پلک را خالکوبی کرده ام، مردم معمولا فقط تا خط مژه خالکوبی می کنند.” او اضافه کرد که فکر می‌کند ششمین نفر در جهان است که تا به حال کره چشم‌هایش را جوهر می‌کند، با رنگ‌های آبی و سبز اولیه‌اش اما حالا سرخابی و طلایی را نیز به آن اضافه کرده است.زبان او بیش از هر شخص دیگری در تاریخ خالکوبی شده است.

بیشتر بخوانید  مرگ جو لیندنر بدنساز معروف در 30 سالگی + علت فوت

این فرد تمام بدن خود را با جوهر جت بلک خالکوبی کرده است و تا به امروز ۸۷۰۰۰ پوند برای خالکوبی کردن بدن خود خرج کرده است.طرح های خالکوبی او شامل همه نقاط بدن می باشد.

مردی عجیب با ۸۴۸ خالکوبی مربع در سراسر بدنش + عکس

ارسال دیدگاه

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به زیت نت ♥ می باشد.