امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
زیت نت

زیت نت

مجله ای برای تمام فارسی زبانان
X
ویلهلمینا لنکستر

سالم ماندن جسد یک راهبه زن به نام ویلهلمینا لنکستر بعد از ۴ سال! + عکس

اخبار حوادث : خواهر ویلهلمینا در سن ۷۰ سالگی، صومعه خواهران بندیکتین مریم، ملکه حواریون را در سال ۱۹۹۵ تأسیس کرد. خواهر ویلهلمینا که به خاطر ارادتش به مراسم سنتی لاتین، تفکر بندیکتین و مراسم عبادت الساعات شهرت داشت، در سن ۹۵ سالگی در ۲۹ می ۲۰۱۹ مصادف با عید عروج درگذشت.

در همان روز معراج، چهار سال بعد، صومعه و بسیاری از خواهران تصمیم گرفتند طبق سنت‌شان جسد خواهر ویلهلمینا را به محل استراحت نهایی خود در کلیسای کوچک صومعه منتقل کنند، که این یک رویه مرسوم برای آنها به شمار می رفت.

ویلهلمینا لنکستر

سالم ماندن جسد یک راهبه زن به نام ویلهلمینا لنکستر بعد از ۴ سال! + عکس

خواهران بندیکتین که انتظار یافتن تنها استخوان ها را داشتند، وقتی تابوتی را با بدنی به ظاهر سالم کشف کردند، شگفت زده شدند. با وجود عدم مومیایی کردن و یک تابوت چوبی ترک خورده که اجازه می داد رطوبت و خاک در مدت زمان نامعلومی وارد شود، جسد خواهر ویلهلمینا به طرز قابل توجهی حفظ شده بود.جامعه بلافاصله پس از مشاهده این حفاظت حیرت‌انگیز دچار شوک شد. از این رو هزاران نفر در سراسر آمریکا برای دیدن جسد صف کشیده اند و از او دیدن میکنند.

مادر سیسیلیا یکی دیگر از این راهبه ها عنوان کرده که: خواهر ویلهلمینا ممکن است اولین زن آمریکایی آفریقایی تبار باشد این گونه جسدش سالم مانده و این مورد برای ما مقدس است.

در حالی که بدن به دلیل غلظت بالای تراکم درون تابوت ترک خورده در قالب کپک پوشیده شده بود، اندکی از بدن او و هیچ یک از عادت های او در طول این چهار سال از بین نرفته است.

بیشتر بخوانید  ماجرای جنایت کثیف و خیانت زن 30 ساله در مرغداری

ویلهلمینا لنکستر

کلیسای کاتولیک سنت دیرینه ای در به رسمیت شناختن «قدیس های فاسد ناپذیر» دارد، که بیش از صد نفر از آنها تجلیل یا مقدس شده اند. از این قدیسان به عنوان فاسد ناپذیر یاد می شود، زیرا بدن آنها، به طور کلی یا جزئی، حتی سال ها پس از مرگشان، روند طبیعی زوال را به چالش می کشد. علیرغم تکنیک های مدرن مومیایی کردن، بدن ها معمولاً تجزیه می شوند.

طبق سنت کاتولیک، قدیسان فاسد ناپذیر به عنوان شاهدی بر حقیقت رستاخیز جسمانی و زندگی ابدی که در انتظار است خدمت می کنند. فقدان پوسیدگی آنها به عنوان نشانه ای از تقدس در نظر گرفته می شود، که منعکس کننده زندگی بسیار عمیقی با مسیح است که فساد و گناه به طور معجزه آسایی از بین می رود.

ارسال دیدگاه

نظر بدون نام در ۱۳ مرداد ۱۴۰۲

درود خداوند متعال بر انسان های پاک و همه موجودات آفریده شده بدست این شخصیت برتر جهان

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به زیت نت ♥ می باشد.