امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
زیت نت

زیت نت

مجله ای برای تمام فارسی زبانان
X
یارانه کمک معیشتی 100 هزار تومانی

اعلام زمان واریز یارانه کمک معیشتی ۱۰۰ هزار تومانی

“اعلام زمان واریز یارانه کمک معیشتی ۱۰۰ هزار تومانی”

زیت نت : پس از شیوع کرونا بسیاری از کسب و کار ها با شرایط بدی رو به رو شد و درآمد بسیاری از افراد به شدت کاهش پیدا کرد. (البته ناگفته نماند که بسیاری هم در این اوضاع درآمد های خوبی کسب کرده اند.) پس از گذشت نزدیکه به ۹ ماه از اعلام رسمی پیداش کرونا در کشور، اوضاع مالی خانواده ها با تعطیلی شرکت ها و کارخانه ها و شغل های آزاد، به شکل سختی اداره می شود .

یارانه کمک معیشتی 100 هزار تومانی

اعلام زمان واریز یارانه کمک معیشتی ۱۰۰ هزار تومانی

 

در این راستا :

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌ رسانی وزارت رفاه با اشاره به مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر پرداخت سرانه ۱۰۰ هزار تومانی به هر یک اعضای خانوار تا پایان سال خاطرنشان کرد: در این زمینه قرار است ۱۱ میلیون سرپرست خانوار شامل ۲۹ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر تسهیلات ۱۰۰ هزار تومانی را در ماه‌ های آذر، دی، بهمن و اسفند دریافت کنند.

حامد شمس درباه فرآیند شناسایی خانواده‌ های مشمول دریافت سرانه ۱۰۰ هزار تومانی کمک معیشتی تصریح کرد: لیست این افراد در مرحله نهایی شدن قرار دارد و در هفته جاری برای سازمان برنامه و بودجه ارسال خواهد شد.

او افزود: افراد مشمول دریافت تسهیلات ۱۰۰ هزار تومانی نیز بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا شناسایی شده‌اند.

شمس درباه زمان واریز سرانه ۱۰۰ هزار تومانی به حساب خانواده‌های مشمول گفت: بر اساس برنامه‌ ریزی تا پایان آذر رقم اشاره شده به حساب ۲۹ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از افراد مشخص شده توسط وزارت رفاه واریز خواهد شد.

بیشتر بخوانید  فیلم کامل رجز خوانی حاج میثم مطیعی برای آمریکا و اسرائیل محرم 1401

 

* اولین واریزی این یارانه کمک معیشتی ای که برای ۴ ماه و برای هر نفر ۱۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است، آخر آذر ماه ۱۳۹۹ می باشد.

ارسال دیدگاه

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به زیت نت ♥ می باشد.