امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
زیت نت

زیت نت

مجله ای برای تمام فارسی زبانان
X
زمان پخش فصل دوم سریال زخم کاری

زمان پخش فصل دوم سریال زخم کاری : بازگشت

اخبار سینما : سریال زخم کاری یکی از سریال هایی است که فصل اول آن با استقبال بسیار خوب مخاطبان همراه بود و کارگردان جوان این سریال تصمیم گرفت تا فصل دوم این سریال را نیز بسازد. در فصل قبل این سریال دیدم که چگونه مالک به همراه همسرش، حاج عمو را کشت و صاحب تمامی اموال شد اما با مرگ مغزی هانیه و وضعیت روحی سمیرا و از طرفی تاثیر مرگ مائده بر میثم خانواده مالکی از هم گسیخته شده ولی مالک می خواهد به هر نحو ممکن از خانواده اش محافظت کند. با قتل مظفری و اخوان و رفتن کیمیا، مالک تنها شده است. مالک می خواهد، خانواده اش را از بند نیروی شومی که از مرگ حاج عمو بر آنان سایه افکنده رهایی بخشد. مالک یک تنه به نبرد با ریزآبادی ها می رود و توسط عشق سابقش زخمی می شود و …

زمان پخش فصل دوم سریال زخم کاری

زمان پخش فصل دوم سریال زخم کاری : بازگشت

فصل دوم زخم کاری:بازگشت

در فصل دوم این سریال شاهد تغییرات رفتاری بسیاری از بازیگران در این سریال هستیم و طبق گفته کارگردان این سریال باید منتظر اتفاقات جالبی باشیم. در فصل دوم زخم کاری تعدادی از بازیگران فصل قبل حضور ندارند و در عوض بازیگرانی همچون : مهران عفوریان، کامبیز دیرباز و الناز ملک به فصل دوم این سریال پیوسته اند.

بازیگران فصل دوم سریال زخم کاری

در این فصل بازیگرانی همچون : جواد عزتی – رعنا آزادی ور – الهه حصاری – مرتضی امینی تبار – سعید چنگیزیان – سیدجواد هاشمی – کامبیز دیرباز – مهران غفوریان – الناز ملک حضور دارند.

بیشتر بخوانید  معرفی کامل سریال عقرب عاشق + تیزر، زمان پخش و بازیگران این سریال

زمان پخش فصل دوم سریال زخم کاری

درباره این سریال : سریال زخم کاری: بازگشت به کارگردانی محمدحسین مهدویان در سال ۱۴۰۲ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این سریال جواد عزتی، رعنا آزادی ور، الهه حصاری، مرتضی امینی تبار، سعید چنگیزیان، سیدجواد هاشمی، کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک به هنرمندی پرداخته‌اند.

زمان پخش فصل دوم زخم کاری

به گفته تهیه کننده این سریال، فصل دوم سریال زخم کاری قرار است به زودی و در تابستان ۱۴۰۲ پخش آن شروع شود.

ارسال دیدگاه

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به زیت نت ♥ می باشد.