امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
زیت نت

زیت نت

مجله ای برای تمام فارسی زبانان
X
فیلم پرونده باز است

معرفی کامل فیلم پرونده باز است + بازیگران و حواشی

اخبار سینما : فیلم پرونده باز است فیلمی به کارگردانی زنده یاد کیومرث پوراحمد می باشد که به تازگی اکران آن در سراسر سینماهای کشور آغاز شده است. این فیلم موضوعی جنایی، معمایی دارد که به مسائل و مشکلات جوانان در دنیای امروزه پرداخته است و در خلاصه این فیلم آمده است که :فرهاد نوجوان ۱۵ ساله ناخواسته مرتکب قتل می شود و حالا منتظر حکم دادگاه است و … برای اطلاع از زمان اکران و شروع سانس های این فیلم با ما تا انتهای این مطلب همراه شوید.

فیلم پرونده باز است

پوستر فیلم پرونده باز است

فیلم پرونده باز است

بازیگران این فیلم سینمایی را پژمان بازغی – محمدرضا غفاری – نسیم ادبی – حسین پاکدل – شادی مختاری – علی باقری – رها فریدونی – سام قریبیان – مه لقا باقری
جواد طوسی – پویا نجفی – مهبد جهان نوش – راشین ربی – محمد متین ستاری – یزدان عیدی تشکیل می دهند.

درباره این فیلم:

فیلم پرونده باز است به کارگردانی و نویسندگی کیومرث پوراحمد و محصول سال ۱۴۰۱ است. پژمان بازغی، محمدرضا غفاری، نسیم ادبی، حسین پاکدل، شادی مختاری و … در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند. خلاصه فیلم: داستان نوجوانی است که مرتکب قتل شده و منتظر حکم دادگاه است.

اکران فیلم پرونده باز است

شورای صنفی نمایش در آخرین مصوبه خود دو فیلم جدید را راهی اکران پرده نقره‌ای سینماهای کشور کردند. محمدرضا صابری سخنگوی انجمن سینماداران در گفت‌وگویی، رقابت دو فیلم جدید «پرونده باز است» و «شهرک» در چرخه اکران فیلم‌های سینمای ایران را تأیید کرد. بنابراین، آخرین فیلم زنده‌یاد کیومرث پوراحمد از روز چهارشنبه ۱۴ تیرماه در سینماهای سراسر کشور اکران می‌شود.

بیشتر بخوانید  ماجرای توهین بهاره رهنما به لر ها

این فیلم در سراسر شهر ها و در در اکثر سینما ها به صورت چند سانس اکرانش آغاز شده و فیلم دوستان عزیز میتوانند با رفتن به سینما و تهیه بلیط این فیلم زیبا را از نزدیک در سینما به همراه خانواده و دوستان خود مشاهده کنند. اگر ان فیلم را دیده اید نظر خود را برای ما در انتهای این مطلب بنویسید.

ارسال دیدگاه

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به زیت نت ♥ می باشد.