امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
زیت نت

زیت نت

مجله ای برای تمام فارسی زبانان
X
دعوای بهاره رهنما و فلور نظری

ماجرای درگیری لفظی بهاره رهنما و فلور نظری در شام ایرانی + فیلم

مجله اینترنتی زیت نت : بیشتر اوقات در برنامه های تلویزیونی و یا ریلیتی شو های اینترنتی اتفاقاتی جالب و گاها ناراحت کننده برای شرکت کننده ها می افتد که ایتگونه برنامه ها را از دید مخاطب جذاب تر میکند.

 

در برنامه شام ایرانی ساخته سعید ابوطالب که در این قسمت خانم ها : مریم امیرجلالی – فلور نظری – بهاره رهنما و شهرزاد کمال زاده حضور داشتند، در قسمت پایانی که در منزل خانم امیرجلالی برگزار شد،در قسمتی از برنامه و در هنگام صرف دسر ماجرایی رخ داد که باعث درگیری لفظی و قهر فلور نظری از برنامه شد.

بهاره رهنما و فلور نظری در شام ایرانی

ماجرای درگیری لفظی بهاره رهنما و فلور نظری در شام ایرانی + فیلم

 

و اما ماجرا چه بود ؟

در این قسمت که میزبان مریم امیرجلالی بود .هنگام کشیدن دسر برای بهاره رهنما خطاب به او گفت : “من از این قرتی بازیا خوشم نمیاد،همه چی باید سنگین و رنگین باشه”. پاسخ بهاره رهنما به این حرف خانم جلالی هم این بود : “حتما منو میگید مریم جون” این حرف خانم جلالی و واکنش بهاره رهنما باعث خنده فلور نظری شد که بهاره رهنما به او گفت که نباید میخندید و این کار او را تمسخر خطاب کرد و به او گفت که نباید بی ادب باشد.

 

این حرف بهاره رهنما باعث عصبانیت فلور نظری شد و به بهاره رهنما گفت “حداقل من از شما بزرگترم نباید این حرفو بزنی!” این حرف فلور نظری با پاسخ بهاره رهنما ادامه پیدا کرد که او به فلور نظری گفت “فلور جون شما که اول برنامه سن خودتو نمیگی! چطور الان داری خودت اعتراف میکنی؟”

بیشتر بخوانید  معرفی بازیگران و سریال بوم و بانو شبکه دو سیما

این حرف بهاره رهنما عصبانیت فلور نظری را بیشتر کرد تا جایی که این بازیگر میز شام را ترک کرد.

ارسال دیدگاه

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به زیت نت ♥ می باشد.