امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
زیت نت

زیت نت

مجله ای برای تمام فارسی زبانان
X
اینترنت رایگان برای معلمان و دانش آموزان

جزئیات خبر اینترنت رایگان برای معلمان و دانش آموزان

پس از ورود کرونا به کشور کمتر کسی به آموزش آنلاین مدارس و دانشگاه ها فکر میکرد . اما با تدابیر اندیشیده شده در این باره، شاهد این امر بودیم و وزارت آموزش و پرورش و وزارت علوم و تحقیقات سریعا دست به کار شده و شبکه هایی مختص به این امر ایجاد و بستر را برای معلمان و دانش آموزان ایجاد کردند. اما مشکلاتی هم طبیعتا وجود دارد که یکی از اینها : عدم دسترسی راحت به اینترنت است.

 

اما با ادامه دار شدن این موضوع بحث هایی برر سر اینکه آیا سال جدید هم کلاسها آنلاین خواهد بود یا خیر وجود دارد . وزرات ارتباطات خبری را منتشر کرد که شاید اندکی والدین و دانش آموزان و دانشجویان را خوشحال کند.

 

آذری جهرمی

جزئیات خبر اینترنت رایگان برای معلمان و دانش آموزان

 

«محمدجواد آذری جهرمی» در اینستاگرام خود نوشت: برای تحقق عدالت آموزشی و ارائه بسته‌های رایگان برای معلم‌ها و دانش آموزان در سال تحصیلی جدید، برنامه‌ریزی می‌کنیم.

از سال گذشته و با شیوع پاندومی کرونا، آموزش مجازی در کشور بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت و دانش آموزان و دانش آموزان بیش از پنج ماه، آموزش مجازی را تجربه کردند.

با نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی جدید و تاکید کارشناسان بر این که آموزش مجازی باید در کنار آموزش فیزیکی ادامه داشته باشد، تعریف بسته‌‎های اینترنت برای دانش آموزان، دانشجویان و معلمان نیاز جدی است که در وزارت ارتباطات دنبال می‌شود.

بیشتر بخوانید  تایید وجود یوفو‌ها و موجودات فضایی روی زمین!
ارسال دیدگاه

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به زیت نت ♥ می باشد.