امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
زیت نت

زیت نت

مجله ای برای تمام فارسی زبانان
X
روزبه حصاری

درخواست عجیب روزبه حصاری و اخراج او از سریال بچه مهندس ۴

روزبه حصاری بازیگر سریال بچه مهندس این روزها درگیر ماجرای عجیبی شده که گویی خود آنرا به وجود آورده و مطرح کرده است.

پشت پرده اخراج بازیگر روزبه حصاری از این سریال چه بود ؟ با زیت نت همراه باشید تا دلیل آن را برای شما مطرح کنیم.

روزبه حصاری در سریال بچه مهندس 4

درخواست عجیب روزبه حصاری و اخراج او از سریال بچه مهندس ۴

 

تنسیم نوشت : روزبه حصاری بازیگری که با فصل سوم سریال “بچه مهندس” به شهرت رسیده بود برای حضور در فصل بعدی این سریال، درخواست دستمزدی نجومی کرده که با واکنش تهیه کننده این سریال منجر به برکناری او از این مجموعه شده است.

این بازیگر جوان که به گفته بسیاری با فصل سوم این سریال به شهرت رسیده بود، برای حضور و بازی در فصل چهارم سریال بچه مهندس درخواست حقوق ماهیانه ۲۰۰ میلیونی داشته است (حقوق یک سوپراستار سینما) درصورتی که این بازیگر در ابتدای پروژه با تهیه‌ کننده سریال بر سر عدد ۴۰ میلیون تومان به توافق رسیده بود.

همه این ها به قول تهیه‌ کننده سریال وقتی غیر متعارف میشود که دستمزد همین آقای بازیگر برای فصل قبل حدود ۷ میلیون بوده است.

بیشتر بخوانید  معرفی کامل سریال آنتن + زمان پخش قسمت اول و بازیگران این سریال
ارسال دیدگاه

نظر عبدالرضا غیایی شاملو در ۱۹ آذر ۱۴۰۰

چگونه با رقم ۴۰ میلیون حقوق برای هر ماه به توافق رسیده بودند؟ چرا پول ملت و مردمی که در معیشت و تهیه نیازهای اولیه خود باسختی بسیار مواجه هستند صداوسیما اینگونه بذل و بخشش میکند آنهم برای چنین تولیدات ضعیفی؟ آیا آحاد مردم به این بذل و بخشش ها راضی هستند؟

نظر علی در ۲۲ آذر ۱۴۰۰

انصافا روزبه از خیلی ها سر تره من دوسش دارم ولی یکمم باید ب فکر بیت مال هم باشه

نظر ارغوان در ۱۱ دی ۱۴۰۰

حتما باید برای یه بازی تو سینما با اون داستان های ابکی و مزخرفش بازی میکرد تا اکی میشد،این همه بازیگر برا چرت ترین بازی ها حقوق نجومی میگیرن نوبت حصاری ک شد غیر عرف شد!!!!ب هرحال با عوض شدن بازیگر اصلی در بچه مهندس ۴ کار مثل سری های قبلی مجموعه نشد

نظر محمد داوود دهقان زاده بافقی در ۱۲ دی ۱۴۰۰

محض اطلاع بگم اینقدر تو این فیلم دکتر دکتر میکنن هیچی سرشون نمیشه چهل ساله این ملت از کشور افغانستان هم ضعیف تره اگر ما ده قدم برداریم کشورهای دیگه صد قدم از ما جلوترن اقدر جواد به خودش ننازه اقدر تو فیلم دکتر دکتر نکنن انسانها هر کدوم استعدادهای ویژهای دارن که کسی دیگه هم نداره اما متاسفانه تو این کشور فقط حق میخورنو و ضعیف را له میکنن خدا ازشون نگذره.

نظر محمدیزدانی در ۱۳ دی ۱۴۰۰

خدا ازشون نگزره که میلیاردی ومیلیونی براس یک کار ساده حقوق میدن وحق مردم را می خورن بعدم اینترنت ضعیف می‌کنند

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به زیت نت ♥ می باشد.