امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
زیت نت

زیت نت

مجله ای برای تمام فارسی زبانان
X
تعیین جنسیت بچه

آیا با تغذیه میتوان جنسیت بچه را تعیین کرد؟

زیت نت : بسیاری از پدر مادر ها دوست دارند بدانند که آیا می شود جنسیت فرزندشان را خودشان تعیین کنند یا خیر. اگر این امر امکانپذیر است ،چه کارهایی را باید انجام دهند ؟

تحقیقات بسیاری روی این مورد انجام شده و به طور قطع و یقین نمیشود نظر داد اما طبق تحقیقی که روی ۲۰۰ زن انجام شد، نتایج جالبی به دست آمد. در ادامه نتیجه این تحقیق را با هم میخوانیم.

 

تعیین جنسیت بچه

آیا با تغذیه میتوان جنسیت بچه را تعیین کرد؟

 

این ۲۰۰ زن را به دو گروه ۱۰۰ نفره تقسیم کردند و گروه اول که دوست داشتند فرزندشان پسر باشد، سدیم و پتاسیم بیشتری برایشان تجویز شد و نتایج به این صورت بود که از این ۱۰۰ نفر ۷۶ نفر فرزندشان پسر شد. ۱۶ نفر فرزند دختر و ۸ نفر هم سقط کرده بودند. در گروه اول این آزمایش ۷۶ درصد موفق بود.

 

تعیین جنسیت بچه

 

از جمله مواد غذایی حاوی پتاسیم و سدیم بالا : کورن فلکس – چوب شور – ذرت بوداده – مارگارین – مربا و میوه هایی مانند : موز ، زردآلو ،انگور هندوانه و آب پرتقال ،گلابی ،گیلاس و میوه های خشک شده. سبزیجاتی مانند :لوبیا سبز ،گل ذرت ،نخود فرنگی،سیب زمینی ،سینه مرغ، گوجه فرنگی و همچنین مصرف لوبیا، نمک،گوشت، ماهی و قهوه.

و اما به گروه دوم (۱۰۰ نفر دوم) رژیم غذایی غنی از کلسیم و منیزیم تجویز کردند که نتایج این گروه هم این شکل یود که : از این صد نفر ۷۲ نفر فرزندشان دختر، ۱۶ نفرشان فرزند پسر و ۱۲ نفر هم سقط کرده بودند. این آزمایش در گروه دوم  ۷۲ درصد موفق بود.

بیشتر بخوانید  چرا کودکمان در حمام می ترسد؟ بررسی علت های گریه کودک در حمام + راهکارها

آیا با تغذیه میتوان جنسیت بچه را تعیین کرد؟

ازجمله مواد عذایی دارای کلیسم : شیر و لبنیات ،نان تهیه شده از دانه سفید بدون بدون نمک و مخمر و دانه هایی مانند : فتدق – بادام – دانه های گل آفتابگردان – ماهی قزل آلا – ماهی ساردین ،صدف و سبزیجاتی شامل : کاهو – جعفری – گشنیز – گل مینو – بامیه – هویچ – سیر – اسفناج – نخود و میوه های : موز – هلو – گیلاس – زردآلو و همچنین مصرف گوجه فرنگی پخته شده و عسل و قهوه.

مواد عذایی دارای منیزیم هم شامل : نان سبوس دار – بادام – بادام زمینی – کره بادام زمینی بدون نمک – لوبیای سویا – سیب زمینی به مقدار کم و محصولات لبنی.

 

نکته مهم : اگر خواستید رژیم غذایی برای تعیین جنسیت بگیرید حتما باید تحت نظر پزشک و متخصص تغذیه این کار را انجام دهید که در دوران بارداری دچار کمبود مواد غذایی نشوید.

ارسال دیدگاه

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به زیت نت ♥ می باشد.