امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
زیت نت

زیت نت

مجله ای برای تمام فارسی زبانان
X
کاهش ابتلا به سرطان سینه

شیردهی در زنان باعث کاهش ابتلا به سرطان می شود

زیت نت : زنان هنگامی که تصمیم به مادر شدن میگیرند ،باید به تمامی جوانب این موضوع فکر کنند. دوران حاملگی و بارداری در عین سختی، میتواند بسیار لذت بخش و همراه با خاطرات شیرین باشد. این امر تنها با افزایش دانش و بالا بردن آگاهی از طریق مطالعه و مشورت حاصل می شود.

 

کاهش ابتلا به سرطان سینه

شیردهی در زنان باعث کاهش ابتلا به سرطان می شود

 

مشورت با یک پزشک متخصص و مجرب در حوزه زنان و زایمان این راه را برای شما هموارتر میکند و این آرامش خاطر را به شما می دهد که در آینده فرزند دلبندتان را به نحو احسن پرورش دهید.

به نحوه تغذیه فرزندتان بسیار توجه داشته باشید و سعی کنید فرزندتان را با شیر خودتان سیر کنید. این امر هم برای شما بسیار مفید خواهد بود هم برای فرزندتان. به مقاله زیر که در همین مورد آورده شده دقت کنید.

+افزایش سلامت زنان در برابر خطر سرطان سینه با شیردهی به فرزند!

تغذیه با شیر مادر، مادران را در مقابل ابتلا به سرطان سینه محافظت می‌کند چرا که باعث کاهش برخی از هورمون‌های مرتبط با سرطان می‌شود.
تحقیقات مستندی وجود دارد که نشان می‌دهد تغذیه با شیر مادر، مادران را در مقابل سرطان سینه محافظت می‌کند. این موضوع از طریق کاهش برخی هورمون‌های مرتبط با سرطان در بدن مادران باعث کاهش بروز سرطان در فرد می‌شود.

این بررسی‌ها نشان داده‌اند که در پایان شیردهی بدن از سلول‌های سینه که ممکن است لحاظ DNA تخریب شده باشند خلاص می‌شود و این امر می‌تواند خطر ایجاد سرطان سینه را که در سال‌های آینده امکان پیشرفت داشته کاهش دهد.

بیشتر بخوانید  نحوه خوابیدن درست در بارداری
ارسال دیدگاه

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به زیت نت ♥ می باشد.